Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Yes ik gebruik hem al een paar weken. Werkt helemaal prima ! Beste is wel zonder telefoon hoesje. Anders blijft ie niet “plakken “
Voor mij lijkt/leek dit ook één van de beste oplossingen. Maar dat ie met een hoesje niet blijft plakken is wel een afknapper.

Heb je dit met een origineel Apple Magsafe hoesje getest?

Andere vraag: ik zie dat je de smartphone ook in landscape kan bevestigen, heb je dit ook geprobeerd en dekt ie dan de snelheidsaanduiding niet af?
 
Gaat mij om Flitsmeister. Vanaf de standaard draadloze oplader zie ik de telefoon namelijk niet goed genoeg. Die ligt dan buiten mijn blikveld en mijn ogen zijn ook niet meer wat het geweest is.
Het gaat mij ook om Flitsmeister en gebruik van teams in de auto. Horizontaal zie je de snelheid niet idd, maar gebruik ik niet. Met een hoesje van Gustaav (dunste iPhone hoesjes volgens mij)blijft ie goed plakken. Behalve bij een erg hobbelige weg. Hier wat fotos
 

Attachments

  • IMG_0282.jpeg
    IMG_0282.jpeg
    321.2 KB · Views: 104
  • IMG_0281.jpeg
    IMG_0281.jpeg
    370.9 KB · Views: 74
  • IMG_0279.jpeg
    IMG_0279.jpeg
    400.1 KB · Views: 65
Last edited:
  • Like
Reactions: ExtraT
€ 14,45 30% Off | Magnetische Auto Telefoon Houder Mobiele Stand Magneet Mobiel Ondersteuning Voor Tesla Model Y 3 Telefoon Mount Magsafe Flippable Beugel Verborgen

Ik heb deze telefoonhouder gekocht. Gebruik het met mijn MagSafe hoesje en mijn iPhone blijft super goed zitten. Je kan de houder als je het niet gebruikt achter het scherm schuiven, zodat je het niet zit.

Op zich een mooie telefoonhouder en ook niet duur. Alleen mist deze de oplaadfunctie via Magsafe.
 
€ 14,45 30% Off | Magnetische Auto Telefoon Houder Mobiele Stand Magneet Mobiel Ondersteuning Voor Tesla Model Y 3 Telefoon Mount Magsafe Flippable Beugel Verborgen

Ik heb deze telefoonhouder gekocht. Gebruik het met mijn MagSafe hoesje en mijn iPhone blijft super goed zitten. Je kan de houder als je het niet gebruikt achter het scherm schuiven, zodat je het niet zit.
Lijkt me een mooi alternatief voor die Magbak. Twee telefoons hier die toch geen draadloos laden ondersteunen, maar de telefoon nabij hebben is soms wel wenselijk. Vereist natuurlijk nog wel steeds een magneet in je hoesje van de telefoon 🙄
 
€ 14,45 30% Off | Magnetische Auto Telefoon Houder Mobiele Stand Magneet Mobiel Ondersteuning Voor Tesla Model Y 3 Telefoon Mount Magsafe Flippable Beugel Verborgen

Ik heb deze telefoonhouder gekocht. Gebruik het met mijn MagSafe hoesje en mijn iPhone blijft super goed zitten. Je kan de houder als je het niet gebruikt achter het scherm schuiven, zodat je het niet zit.
Dat lijkt op deze houder waar wel een draadloze oplader in zit. Volgens de verkoper dan, ik heb het niet gecontroleerd.
 
  • Like
Reactions: Tesery and ExtraT