Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat zullen de mensen zeggen...

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo,
Ik ben first day reservatiehouder van een model3 maar levering zal lager duren heb ik zo de indruk.
Dus overweeg ik een tweedehands S.

Maar ik wilde eens horen naar jullie reacties over wat de mensen denken wanneer je zo’n auto hebt.
Ik ben zelfstandige en vrees toch dat de mensen eerder zullen reageren van : ‘ja nu weet ik waarom we zoveel moeten betalen’.
Verder ben ik al groen bezig, rij nu Toyota Prius plug-in, zonnepanelen, geo-warmtepomp. Dus een Tesla sluit perfect aan bij mijn visie...

Graag jullie reactie.
 
Natuurlijk zullen die er zijn.. er zullen er ook zijn die zeggen dat je vooruitstrevend bent..., dat je een lucky guy bent om je zo'n auto te kunnen veroorloven...Als je drie keer per jaar op wintersport gaat zullen er ook mensen zijn die er wat van zeggen...

Maw - het is niet zo zeer de vraag wat anderen er van zeggen, maar of jij het ervaart als een probleem dat anderen er iets van zeggen. In dat geval zou ik gewoon een leuk aangeklede VW golf kopen - en een grijs pak aantrekken -;)
 
Hallo,
Ik ben first day reservatiehouder van een model3 maar levering zal lager duren heb ik zo de indruk.
Dus overweeg ik een tweedehands S.

Maar ik wilde eens horen naar jullie reacties over wat de mensen denken wanneer je zo’n auto hebt.
Ik ben zelfstandige en vrees toch dat de mensen eerder zullen reageren van : ‘ja nu weet ik waarom we zoveel moeten betalen’.
Verder ben ik al groen bezig, rij nu Toyota Prius plug-in, zonnepanelen, geo-warmtepomp. Dus een Tesla sluit perfect aan bij mijn visie...

Graag jullie reactie.