Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wegmisbruikers

This site may earn commission on affiliate links.
IMB_cEL5xM.gif

Door rood lopen en dan verbolgen zijn als iemand die zich wel aan de regels houdt, toetert. Tekenend voor de staat van dit land. En het zal de komende jaren alleen maar erger worden.
 
Ik doe 15K fietskilometers per jaar waarvan een groot gedeelte in de stad en geloof me, dat is de norm 😅
Mijn ervaring is dat je in de stad er vanuit moet gaan dat geen fiets zich iets aantrekt van voorrangsregels of verkeerslichten.
Als het dan net goed gaat zijn uiteraard de fietsers die de auto's de schuldgeven van onverantwoord rijgedrag.
 
  • Like
Reactions: Hbrink and NielsA
Mijn ervaring is dat je in de stad er vanuit moet gaan dat geen fiets zich iets aantrekt van voorrangsregels of verkeerslichten.
Als het dan net goed gaat zijn uiteraard de fietsers die de auto's de schuldgeven van onverantwoord rijgedrag.


Haha voorbeeld uit de praktijk: hier in Utrecht hebben we veel fietsstraten waar de auto te gast is. Ik word daar op dagelijkse basis agressief ingehaald door auto’s die mij vervolgens afsnijden en op de rem duiken omdat er een tegenligger aankomt en ik vervolgens hard in de remmen moet om er niet op te knallen.

En mind you, ik fiets >25km/h.

Dit soort fratsen:


Overigens zijn voor mij onoplettende en appende fietsers zonder licht net zo’n gruwel hoor.

Om nog maar te zwijgen over spookrijdende fietsers 😭