Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wegmisbruikers

This site may earn commission on affiliate links.
Tja, ze komen van rechts en de wegbeheerder heeft nou niet echt zijn best gedaan om er iets fatsoenlijks van te maken. Zeker als je het vanuit hun perspectief ziet. Ik vind het wel meevallen eigenlijk :)

 
  • Like
Reactions: OttoR
Je hoort de bocht niet af te snijden. Ook al moet je technisch gezien verkeer van rechts voorrang verlenen.
Maar dit soort egocentrisch gedrag is gewoon normaal. Gisteren in één rit: moeten remmen voor een Audi die in een 30 zone een fietser in moest halen. Moeten remmen voor een Corolla die mij tegemoet kwam en vond het het normaal was dat ik voor hem moest remmen zodat hij naar links kon uithalen om rechts in te parkeren. En uiteraard een bochtafsnijder waar je voor moet remmen.
 
ezgif.com-video-to-gif-converter.gif


Het inhalen van een fietser is hier niet aan de orde, maar het is onverantwoord om dit te doen als je het tegemoetkomend verkeer niet kunt zien.
 
  • Like
Reactions: Mars2020 and JuanF1
View attachment 1040632

Het inhalen van een fietser is hier niet aan de orde, maar het is onverantwoord om dit te doen als je het tegemoetkomend verkeer niet kunt zien.

Levensgevaarlijk punt daar voor fietsers, je wordt daar met regelmaat gesneden door volkomen idioten.

Zitten in dat stuk industrieterrein veel shabby garages met voornamelijk Sjonnies met plof-uitlaten.
 
  • Funny
Reactions: DuurzameHenk
Zit deze niet in het verkeerde draadje, of wil je hiermee aangeven dat elke wegmisbruiker verplicht op FSD moet rijden.


FSD-S leidt niet aan het syndroom van MGIFF.

Dat staat voor ‘must get in front fast’. Dit soort klojo’s, deze is extreem maar maak ik wekelijks mee:




100% autonoom autoverkeer duurt nog wel even, maar op het moment dat we hier camerabeelden ook kunnen indienen bij het bevoegd gezag en dat er op geacteerd gaat worden heeft GoPro er een klant bij 😁

Nog eentje, dit is eigenlijk gewoon normaal rijgedrag tegenwoordig


Dus kom maar door met FSD.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: wooter