Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Welke auto('s) heb je naast jouw Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Wat een plaatje Peter. Leuk je weer terug te zien op t forum.

Ja leuk he.
Aan jouw 3.714 berichten te zien ben je hier wat vaker, haha!

Ben met nog een paar projectjes bezig:

image1.JPG

image2.JPG

image3.JPG
 
Naast mijn Tesla rijdt ik met veel plezier in m'n klassieke Ford Mustang uit 1964. Het is dan wel een dikke vervuiler, maar kan toch intens genieten van het geluid van die dikke V8, 'het gevoel van toen' en de wind door de haren! Ik zie al weer uit naar de lente :)
Mustang - Tesla.jpg
 
wow!

Ik dacht al zoiets toen ik je forumnaam zag. Die 75 is ook prachtig zeg..

Hebben beide toch hetzelfde blok? of is de 75 een turbo?

3l V6 twaalfklepper in de ES30/SZ.
1,8 liter achtklepper turbo intercooler in de 75 Turbo Evoluzione Stradale.

Toen was een 'Turbo' nog een indrukwekkende optie voor topmodellen.
Nu heeft echt ieder gebakje een turbo en is het door emissie eisen afgedwongen armoe.
De 75 is in vijf jaar verdrievoudigd in waarde, de SZ verdubbeld.

Conclusie: koop nu een laatste generatie atmosferisch topmodel liefst in een gelimiteerde oplage (911 GT3 RS - BMW V8 M3 CRT - Ferrari 360 Challenge Stradale of F430 Scuderia, om maar wat voorbeelden te noemen) en je hebt een gegarandeerde 'bijschrijver'.
Dit forum is niet de meest voor de hand liggende plek voor dit soort gouden tips maar desalniettemin geen dank :biggrin:
 
Conclusie: koop nu een laatste generatie atmosferisch topmodel liefst in een gelimiteerde oplage (911 GT3 RS - BMW V8 M3 CRT - Ferrari 360 Challenge Stradale of F430 Scuderia, om maar wat voorbeelden te noemen) en je hebt een gegarandeerde 'bijschrijver'.
Dit forum is niet de meest voor de hand liggende plek voor dit soort gouden tips maar desalniettemin geen dank :biggrin:
De afgelopen jaren zijn de prijzen van dergelijke auto's inderdaad belachelijk hard gestegen (nog een paar voorbeelden: Ferrari Testarossa, 308, 328 en F40). Maar ik hoor steeds vaker dat dit over is, en dat de prijzen de komende tijd weer gaan dalen. Ik zou er nu niet in durven stappen...
 
De afgelopen jaren zijn de prijzen van dergelijke auto's inderdaad belachelijk hard gestegen (nog een paar voorbeelden: Ferrari Testarossa, 308, 328 en F40). Maar ik hoor steeds vaker dat dit over is, en dat de prijzen de komende tijd weer gaan dalen. Ik zou er nu niet in durven stappen...

Klopt de stijging van bepaalde modellen sloeg nergens meer op.
Maar de combinatie van lage en/of gelimiteerde productie-aantallen plus andere 'bijzonderheidsfactoren' blijven wel degelijk stijgen of gaan dat absoluut doen.
De truc is om de markt vóór te zijn, haha.