Reken maar op 40K, das toch serieus geld voor een busje. Maar qua ruimte aanbod weet ik geen andere BEV.Nou uw smeekbede is gehoord: Nissan e-NV200 opgewaardeerd | Autonieuws - AutoWeek.nl
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Reken maar op 40K, das toch serieus geld voor een busje. Maar qua ruimte aanbod weet ik geen andere BEV.Nou uw smeekbede is gehoord: Nissan e-NV200 opgewaardeerd | Autonieuws - AutoWeek.nl
Ze heeft nog niet gebeld....
Haha, zo snel gaat dat niet met zo’n 500e, geen snellaadoptie.Er werd een lichtblauwe 500e gesignaleerd in de buurt van Bordeaux... .
Ha
Haha, zo snel gaat dat niet met zo’n 500e, geen snellaadoptie.
Wel weer veilig thuis, ging allemaal zonder problemen. Had zelfs nog niet uitgelegd hoe je een laadpaal vind maar dat hebben ze gewoon even gegoogled.
Heb m bij Fiat dealer Haaker in Badhoevedorp gekocht met 1 jaar of 20k km garantie, wat t laatste komt. Batterij heeft 100k mls of 8 jaar garantie meen ik.Blijft toch een lollige auto, zo'n Fiat 500.
Kan iemand mij eigenlijk iets vertellen over het onderhoud en reparaties?
Zijn er al bedrijven die hierin voorzien?
Ik neem aan dat de lokale Fiat dealer niet aan de elektrische aandrijving wil sleutelen.
Pas jij maar op, als de forumpolitie zijn leesbril opzet, overleef je hier niet. Je was al een slaper en je hebt ook je avatarnaam al tegen.Bedankt HWS, is een top aanbieding van Haaker.
Ik woon echter in de buurt van Eindhoven en zo ver rijdt die 500e niet
Ik zal eens op zoek gaan, als ik wat vind zal ik het delen.
Auto Ton in Culemborg is desnoods een optie, maar zo ver wil ik eigenlijk niet rijden voor onderhoud.
Die Zoe is natuurlijk een veel verstandigere keus, betere range en onderhoud is nu en in de toekomst geen probleem.
Maar die mist de WOW factor, de model 3 die ik gereserveerd heb eigenlijk ook wel
Op zich hoeft dat geen probleem te zijn. We moeten zelf ook zo'n 170 km rijden bij het ophalen van de 500e. Ik denk dat ik ergens in het midden van de rit een stad in ga om even wat winkels mee te pakken, of te dineren, afhankelijk van het tijdstip. Kan de auto mooi even bijladen en vervolgen we daarna de rit.Ik woon echter in de buurt van Eindhoven en zo ver rijdt die 500e niet
Mijn hemel John! Wat stuiter je toch heen en weer qua auto's! Ik ben de tel kwijt en jij wellicht ookGisteren de knoop doorgehakt om de Auris hybide in Februari door een nieuwe Leaf (40kWh) te laten vervangen.
De 500e is ontzettend leuk, maar iets te klein... net als de ZOE (die we eerder hebben gehad... en reed wat "stug") en de model 3 wordt voor mijn vrouw te groot (niet alleen lengte maar ook uitstraling) en de Ampera e is wat stuiterig en het interieur deed mij iets te veel aan de Yaris denken.
De reviews hier en de tips / terugkoppelingen van veel Tesla rijders (zeker ook in de vrienden app) hebben veel geholpen bij mijn beslissing... en de belangrijkste bijdrage werd geleverd door iemand die eigenlijk zei dat er nog geen goede alternatieven zijn voor een Tesla (maar als 2e auto kon hij deze wel waarderen...). @Hans Noordsij gaf namelijk aan dat hij met zijn leaf nog nooit problemen heeft gehad..... okmoi !
Overigens is het nu bij ons even grote opruiming, want de Founder X staat te koop bij Martijn en eind November komt mijn achterwielaangedraven S 75.... zonder opties (practice what you preach: laatste tijd veel aspirant rijders gesproken en daarbij duidelijk gemaakt dat opties leuk zijn, maar eigenlijk niet hoeven op een Tesla want de basis is eigenlijk al compleet genoeg... )
Mijn hemel John! Wat stuiter je toch heen en weer qua auto's! Ik ben de tel kwijt en jij wellicht ook
Ben toch wel benieuwd waarom je je Bom Volle Bijzondere Snelle X omruilt voor een basis S..........
Mij verbaasd het überhaupt hoeveel jonge MX-en er nu bij Martijn te koop staan. Allemaal spijtoptanten? Heb die van mij nu 2 weken. Ben er erg content mee. Zeer comfortabel. Zoals eerder gemeld; wil je sportievere eigenschappen vnl qua bochten moet je de S hebben in P uitvoering maar qua ruilen comfort zeker de X.
Ik heb mijn X nu 3 weken en ik heb geen flauw idee hoe hij is. Kan me dat van die spijtoptanten inmiddels goed voorstellen en er zitten flinke haarscheurtjes in mijn tot nu toe onschendbare vertrouwen in Tesla. Had ik ook maar een 500e genomen als tweede EV en mijn Classic S gewoon gehouden. Bah. Sorry jongens, maar ik word er zo chagrijnig van. Dan ga je ook maar draadjes lezen over andere merken met EV’s.Mij verbaasd het überhaupt hoeveel jonge MX-en er nu bij Martijn te koop staan. Allemaal spijtoptanten? Heb die van mij nu 2 weken. Ben er erg content mee. Zeer comfortabel.