Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Tnx all :) Nu de hamvraag of alles voor wintersport erin past of dat we met de Ford Smax familycar gaan... ;)
Als je met die ford gaat zul je je de hele weg afvragen hoe het met de Tesla geweest zou zijn. Ga je met je Tesla wordt t een onvergetelijke 1e reis. Plan dan wel ruim extra tijd in of geniet van de reis in 2 etappes. In t begin zul je range anxiety krijgen/hebben. Als je winterset t breekpunt is mag je de mijne wel gebruiken. Mijn set gaat er volgende week af tenzij jij ze eerder wil hebben.
 
Net van mijn DS vernomen dat de MS nog niet met een boot is vertrokken maar dat ze hem wel in NL verwachten in de week van 7-14 maart.
Tevens het bericht dat hij dus heel snel zal vertrekken per boot (moet ook wel om eind maart te halen).
 
Vroeger was je al een hele vent met 10" en nu hebben we het al over 20"!!!
:tongue:

10"? Op je driewieler zeker. :biggrin:

driewielers.jpg
 
Hoe laat, wij ook al om 12:15! :smile:

wij worden thuis in Tilburg om 15.00u opgehaald. dan ben jij al weer bijna thuis denk ik.

- - - Updated - - -

Bij mij doen ze nog al moeilijk over de oplevering op een zaterdag.

viel bij mij wel mee. Ik hoopte eigenlijk al op woensdag maar kwam net niet door de check. Vandaar dat het zaterdag is geworden. Na wat bellen en mailen...... iedere dag.......