Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
pompom.gif
Ik heb vandaag (vanochtend, 10:00 om precies te zijn) in Tilburg mijn schatje opgehaald. Zó blij!
pompom.gif


Foto's

Gefeliciteerd.. mooie kleur.. bij model S past heel goed.. ik wou voor mijn model x ook, maar zwarte kunststof gefeelte onder de deur past niet met rood helaas..
En mijne haal ik vrijdag op
 
  • Like
Reactions: RobIII
Ik heb mijn tesla gisteren in ontvangst mogen nemen, super!!
Voor diegenen die nog moeten bestellen.. ik heb een linkje met de gebruikelijke korting. Maar, daarbovenop krijgen ze ook nog unlimited supercharging. Miss door anderen al eerder gemeld, maar nieuw voor me :)
hoi Jeroen,
proficiat met uw nieuwe bolide en veel succes ermee.
Wat uw referral code betreft: Bijna iedereen hier heeft er wel eentje, maar het is hier een ongeschreven regel om die hier niet zo maar te publiceren. Het zou uit de hand lopen.;)
 
Weer een update:

- Reservering: 8 mei 2017
- Bevestigd: 9 mei 2017
- In productie: 24 mei 2017
- Afgerond: 27 mei 2017
- Verwacht: Juli / augustus

Daar waar gisteren nog stond juni/juli heb ik nu een maand vertraging? Daar gaat de hoop op 13 juli (vertrek naar vakantie met de nieuwe Tesla)...........
 
Hi,

Ik ben nieuw op het forum :) Vorige week vrijdag heb ik mijn order geplaatst voor een witte Model S 90D.

Gisteren (1 juni 2017) heb ik de order bevestigd, en de geschatte levertijd staat op "August - Early September"... Dat lijkt dus inderdaad op 3, 3½ maand slapeloze nachten...
Waar kun je dat zien? Ik heb woensdag die van mij besteld. Kan wel inloggen op deTesla site maar niet in de app. Daar geeft hij de melding dat er geen auto's aan mijn accountant zijn verbonden.
 
Weer een update:

- Reservering: 8 mei 2017
- Bevestigd: 9 mei 2017
- In productie: 24 mei 2017
- Afgerond: 27 mei 2017
- Verwacht: Juli / augustus

Daar waar gisteren nog stond juni/juli heb ik nu een maand vertraging? Daar gaat de hoop op 13 juli (vertrek naar vakantie met de nieuwe Tesla)...........

Nog niet panikeren ! Gebeurt bij iedereen dat plots de aflevering 1 maand achteruit springt. Kans is groot dat binnen een weekje de oude datum er op staat.
 
Hi,

Ik ben nieuw op het forum :) Vorige week vrijdag heb ik mijn order geplaatst voor een witte Model S 90D.

Gisteren (1 juni 2017) heb ik de order bevestigd, en de geschatte levertijd staat op "August - Early September"... Dat lijkt dus inderdaad op 3, 3½ maand slapeloze nachten...

Ach, hoort erbij. Valt best wel mee, gaat lekker snel tegenwoordig.
Welkom op het forum trouwens en veel leesplezier gewenst tijdens de slapeloze nachten!
 
Hoi,
Ben nieuw hier.
Leuk forum, dank voor alle info.
ter info voor deze thread:
Ik heb sinds 24/4 Model X 100D midnight silver in bestelling..
Status: Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde Staten.
Geschatte levertijd: Eind juni - July

Zit ook in spanning te wachten, ook ivm vakantieplannen in juli...
 
Hoi,
Ben nieuw hier.
Leuk forum, dank voor alle info.
ter info voor deze thread:
Ik heb sinds 24/4 Model X 100D midnight silver in bestelling..
Status: Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde Staten.
Geschatte levertijd: Eind juni - July

Zit ook in spanning te wachten, ook ivm vakantieplannen in juli...
Inderdaad het verkeerde draadje maar ik kan je wel geruststellen. Tesla levert zo veel mogelijk auto's uit voor 1 juli in Europa. En dat is omdat ze dan meetellen in de kwartaalomzet.