Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Soms snap ik de Tesla logica in planning niet hoor. Nieuwe 85D besteld midden April. Doorgegeven aan verschillende mensen dat mijn huidige Tesla begin Juli overgenomen wordt door nieuwe eigenaar, en vraag of men levering met prio kan laten gebeuren. Nu lees ik dat er minstens 2 personen zijn (Belgie) die besteld hebben na mij (bijna zelfde config) en hun wagen einde deze maand (Juni) reeds mogen ophalen.
Bij navraag bij de DS - blijkt dat men wagen nu ergens in NY staat - en hopen ze eventueel voor einde Juli te kunnen leveren... Maw. begrijp hun planning systeem niet echt goed -
 
Op dit moment is dat niet meer zo, vroeger wel. Nu worden 85D's sneller geleverd dan een P85D.

Zoals onder sommigen van jullie bekend kochten 3 vrienden van mij in dezelfde week een Tesla. 1x een 85D, deze is afgelopen vrijdag geleverd. En 2x een P85D, deze worden volgende week maandag geleverd. Aan de kleur kan t niet liggen, ze zijn alle 3 donker grijs:smile:.
 
Goede avond forumleden,

Ik ben helemaal nieuw op het forum maar volg het reeds een aantal weken.
Vorige week vrijdag hebben we onze Tesla besteld!

Het werd volgende configuratie: D70 obsidian black, autopilot, next gen seats, 21inch grey turbine wheels, obeche wood (mat).
Het worden spannende tijden en lang wachten denk ik :).

Op de mytesla account staat levering: september. Ik hoop dat het daadwerkelijk dit zal worden!

Nog mensen met een D70? Nog Tesla rijders van regio West Vlaanderen/ Roeselare?

Prettige avond!
Dietrich


Screenshot van de config:
2s75JGXOCM9VD3p0lHsOEeoGKx3vz7ZfQ0HDFLS42tw.png
 
@T.blomer: thanks! :)

@Firebird: aha Ardooie, das vlakbij. Je bent steeds welkom van zodra we de Tesla om eens langs te komen!
het zal je misschien helemaal over de streep trekken? :)

@mvereecken: top! Ik kijk echt uit naar het moment dat we ermee kunnen rondrijden. Uw levertijd ging precies wel vlot? 2 maanden en je hebt hem al...
Ik ben vaak in regio Gent, misschien zie ik u wel eens rijden.

@hans69: hoe krijg je uw exacte leverdatum door? Is dat de sales consultant die u dit meegeeft of is dat via de mytesla account? In ieder geval veel plezier
met het aftellen!!