Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Als ik kon, dan gaf ik je punten PaulusdB. Dubbele zelfs, met de joker. :wink:

Maar ze zijn op én ik moet er nog wat rondstrooien.

Jullie bekijken dat verkeerd. Ik ben één van de eersten die het aandurft om de tesla te infiltreren in het hol van de leeuw.
Je moet er tussen gaan zitten en ze vanuit hun eigen kamp bestrijden.
Het kwaad in de kern vernietigen noemen ze dat!
20151207_145709.jpg
 
Ik dacht dat ook, tot mijn zitmaaier stil viel...

Welcome to the club! :wink:

Haha! De zitmaaier staat nog op mijn wensenlijst....plus een tuin die dat rechtvaardigt...:wink: Vooralsnog red ik het met mijn elektrische handmaaiertje met verlengsnoer.

- - - Updated - - -

LOL. Maar er is dus toch een optie voor een trekhaak voor onder de MS?

Heb jij al een delivery datum doorgekregen van je DS? Ik dacht dat wij in dezelfde lichting zaten?
 
Ik dus denken dat hij op dit moment ergens onderweg is op de "Maersk Kentucky" op de Noordelijke Atlantische Oceaan, maar dan had ik het goed mis!

Naamloos.png


- - - Updated - - -

Heb jij al een delivery datum doorgekregen van je DS? Ik dacht dat wij in dezelfde lichting zaten?

Ik was dus op het verkeerde been gezet omdat ik van mijn DS op 24 november door kreeg dat hij uit New York vertrokken was voor eerste "sea trip". Volgens mij is hij dus een bootje eerder uit New York vertrokken want ik ga ervan uit dat hij al hier is omdat ik volgende week dinsdag hem mag ophalen. Laat ik nu "blij verrast" zijn! :smile:
 
Ik dus denken dat hij op dit moment ergens onderweg is op de "Maersk Kentucky" op de Noordelijke Atlantische Oceaan, maar dan had ik het goed mis!


- - - Updated - - -



Ik was dus op het verkeerde been gezet omdat ik van mijn DS op 24 november door kreeg dat hij uit New York vertrokken was voor eerste "sea trip". Volgens mij is hij dus een bootje eerder uit New York vertrokken want ik ga ervan uit dat hij al hier is omdat ik volgende week dinsdag hem mag ophalen. Laat ik nu "blij verrast" zijn! :smile:

Gefeliciteerd. Mijne zou 4 december vanuit New York vertrokken zijn. Ik had het idee dat ze vrijwel tegelijk onderweg waren, maar dus niet.
 
ik vertik het om met de auto om een jerrycan benzine te rijden. ik rij met de fiets om benzine voor het grasmachine. volgend seizoen komt er waarschijnlijk een maairobot.

Wij hebben twee Husqvarna maairobots. Super dingen. Maar in het voorjaar moet het gras één keer zo hoog groeien dat de robots dit niet trekken. Eén keer per jaar dus toch met de Honda benzinemaaier. Dat is dus de enige fossiele brandstofverbruiker in huis. Eh.... nee, er is ook nog een Stihl 020 kettingzaag. Die laatste alleen voor calamiteiten.
Al met al is het verbruik nu 1 liter benzine in 3 jaar. Ik hoop dat ik daarmee weg kom voor de blikjespolitie :wink:
 
Wij hebben twee Husqvarna maairobots. Super dingen. Maar in het voorjaar moet het gras één keer zo hoog groeien dat de robots dit niet trekken. Eén keer per jaar dus toch met de Honda benzinemaaier. Dat is dus de enige fossiele brandstofverbruiker in huis. Eh.... nee, er is ook nog een Stihl 020 kettingzaag. Die laatste alleen voor calamiteiten.
Al met al is het verbruik nu 1 liter benzine in 3 jaar. Ik hoop dat ik daarmee weg kom voor de blikjespolitie :wink:

ik heb een elektrische kettingzaag van Stihl en die werkt super goed.:smile:

terug naar de werkelijke wachttijd.
Het zal nog niet voor morgen zijn, mijn tesla is nog steeds niet toegekomen in Aartselaar. Het probleem is de situatie van Denemarken. massaal moeten auto's naar daar en komen mondjesmaat andere auto's door Tilburg en sturen ze pas een vrachtwagen naar Aartselaar als hij vol is.
Maar zolang ik met TESLA 3 kan rijden, is er niet echt een probleem. Hopen op volgende week dan maar.
 
Wij hebben twee Husqvarna maairobots. Super dingen. Maar in het voorjaar moet het gras één keer zo hoog groeien dat de robots dit niet trekken. Eén keer per jaar dus toch met de Honda benzinemaaier. Dat is dus de enige fossiele brandstofverbruiker in huis. Eh.... nee, er is ook nog een Stihl 020 kettingzaag. Die laatste alleen voor calamiteiten.
Al met al is het verbruik nu 1 liter benzine in 3 jaar. Ik hoop dat ik daarmee weg kom voor de blikjespolitie :wink:

Ik zet mijn automower in het voorjaar dan in zijn allerhoogste stand en laat 'm een dagje rijden. Daarna gelijdelijk de messen laten zakken tot het matje er weer uitziet als een groen laken. Dat werkt perfect.
 
Ik zet mijn automower in het voorjaar dan in zijn allerhoogste stand en laat 'm een dagje rijden. Daarna gelijdelijk de messen laten zakken tot het matje er weer uitziet als een groen laken. Dat werkt perfect.

Mag ik vragen welke modellen jullie hebben? Ik maai nu met een husqvarna rider en zou best wel de boel willen automatiseren. Ik hoor echter wisselende geluiden over de betrouwbaarheid. Ik heb ongeveer 4000 m2 gazon met heel veel slootkanten in een veenweidegebied.

(Een beetje off topic, maar wij zitten hier toch maar te wachten!)
 
bij mij gaat het waarschijnlijk ook een robomow (306) worden. het is maar een 600m² gras.

Die van mij hoeft maar 150m te doen. Vind het direct na de Tesla en de vaatwasser de beste uitvinding in jaren.

Ik heb echt geen idee welk model die van mij is. Ik heb 'm al meer dan 10 jaar rondrijden.

Maar ja, NiMH accu, dus al twee keer vervangen.

Er zijn genoeg accu leveranciers die je een Li-ion accu op maat kunnen verkopen met een kleine bescherming tegen diepte ontlading.