Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Hi,
Ik heb 112763 op het einde en ben deze week door 'Tilburg' gebeld dat in de laatste 2 weken van december mijn auto glimmend klaar staat. De definitieve datum/afspraak moet nog worden ingepland.
15 oktober besteld en op 17 oktober bevestigd en aanbetaald.

We hebben met dit topic een gevoelig tool in handen!

Midden Dec vorig jaar zat Tesla op VIN 67000 in de uitleveringen.
Dan is de 50.000 waarschijnlijk ook echt te halen.
Dat betekend dat de 112k VIN nrs in de 2e helft van November van de band liepen.

Zo niet, dan, jammer voor de wachtenden, zullen ze een aantal snel af te leveren in de USA naar voren halen.

Men heeft voor dit jaar de investeerders tussen 50 en 52.000 productie auto's beloofd.

Ze zouden daar wel eens boven kunnen zitten!
 
Eind augustus besteld, 2 weken later automatisch laten bevestigen. Levertijd aangepast naar Maart 2016.
Sinds vrijdag ook een VIN nummer 121371.

Levertijd staat nu op eind februari / maart.
Het is lang aftellen :cursing:


Iemand een idee wanneer de productie zal beginnen? Komt dit ook op de website te staan?
Hoop dat ze pas in 2016 beginnen te bouwen.


#EDIT: mijn collega heeft 121372, mooi achter elkaar :biggrin:
#EDIT2: VIN al even gedecodeerd en staat dat het model van 2016 is, nice :)
 
Last edited:
Wat voor Uitvoering heb je besteld?

- Model S 85D All-Wheel Drive Dual Motor
Titanium Metallic Paint
Glazen panorama dak
21" Grijze Turbine velgen
Crème Next Generation stoelen
Mat Obeche hout
Zwarte, Alcantara headliner
Autopilot comfortfuncties
Premium interieur en verlichting
Intelligente luchtvering
Beveiligingspakket
19" Pirelli winterbandenset
tesla.jpg




Als je eind augustus besteld hebt waarom dan wachten tot levering in maart?
Omdat de financiering op onze huidige wagens afloopt in maart en ik een nieuwe wagen liever heb na de winter (alhoewel die nu nog niet is begonnen) dan midden in de winter. Als het weer dan te slecht zou zijn wacht ik nog wel een maandje.
Liever meteen met de zomerbanden dan de winterbanden op de auto :)

Dat is raar want ik heb VIN 121418 en ik heb ook de VIN gedecodeerd en ik kwam op een 2015 model. Welke VIN decodeer site gegevens heb je gebruikt?
Gewoon via de topic hier op de website, en dan ook nog via Tesla VIN decoder - Lookup and check Tesla VIN number and get options and specs for free. Search Tesla history, price and car loans.

Digit 10 is bij mij een G = year 2016
 
Gewoon via de topic hier op de website, en dan ook nog via Tesla VIN decoder - Lookup and check Tesla VIN number and get options and specs for free. Search Tesla history, price and car loans.

Digit 10 is bij mij een G = year 2016

hmmmm, mijn VIN is ineens aangepast. Waar ik gisteren nog F had staan als Digit 10, heb ik vandaag nu ineens G staan. Ook het controle nummer (Digit 9) is aangepast van 7 naar 9. Maar wat ik wel leuk vind, is dat ik nu dus ook een 2016 model heb! Het lijkt mij sterk dat ik gisteren verkeerd heb gekeken, maar ik sluit niets uit!
 
hmmmm, mijn VIN is ineens aangepast. Waar ik gisteren nog F had staan als Digit 10, heb ik vandaag nu ineens G staan. Ook het controle nummer (Digit 9) is aangepast van 7 naar 9. Maar wat ik wel leuk vind, is dat ik nu dus ook een 2016 model heb! Het lijkt mij sterk dat ik gisteren verkeerd heb gekeken, maar ik sluit niets uit!

Vorig jaar gebeurde dit ook rond deze tijd. Tesla krijgt een beter zicht op hun productieplanning voor de komende weken.