Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Normaal zouden we tegen 16.00 naar Moers vertrekken.
Shari moest de delivery bijstaan en werken tot 15.00. Nu krijg ik net een bericht dat ze tot 17.0 uur moet blijven:crying:
kunnen die nieuwe eigenaars volgende week niet om hun auto gaan, op die paar dagen zal het toch niet aan komen zeker?:wink:
 
Normaal zouden we tegen 16.00 naar Moers vertrekken.
Shari moest de delivery bijstaan en werken tot 15.00. Nu krijg ik net een bericht dat ze tot 17.0 uur moet blijven:crying:
kunnen die nieuwe eigenaars volgende week niet om hun auto gaan, op die paar dagen zal het toch niet aan komen zeker?:wink:

juist, wie wil er nu vanavond met de wagen rijden ? niemand toch ??:wink:
 
Mijn 'werkelijke wachttijd' zit er op! De kerst kan beginnen...
IMG_1938.JPG
 
Normaal zouden we tegen 16.00 naar Moers vertrekken.
Shari moest de delivery bijstaan en werken tot 15.00. Nu krijg ik net een bericht dat ze tot 17.0 uur moet blijven:crying:
kunnen die nieuwe eigenaars volgende week niet om hun auto gaan, op die paar dagen zal het toch niet aan komen zeker?:wink:

Er zullen onnozelaars tussen gezeten hebben die er 2 uur over deden om hun wagen te inspecteren. :biggrin:
Ik was destijds zo goed mijn wagen een paar dagen na het einde van het kwartaal op te halen om het voor de Tesla medewerkers niet moeilijker te maken in die drukte.
 
Inmiddels heb ik de formele bevestiging ontvangen, na 64 lange dagen zal ook mij voor op 31 december een einde komen aan het wachten.
Op 30.12 rond 14u volgt eerst nog een grondige checkup, en dan rijden we op 31.12 om 7u30 het 'SeC' binnen; en het leven zal veranderd zijn als ik zo rond 13u30 naar buiten gereden wordt.


Ik wens jullie allemaal een prettige en veilige jaarwisseling. Hel allerbeste voor een sprankelend 2016, een goede gezondheid en vele leuke electrische kilometers op de weg - met of zonder AP.
sprankelend2016.jpg



Uiteraard is dit berichtje totaal off-topic, vandaar opnieuw een oproep om niet te reageren -ik zal dat ook niet doen. @Allen : Bedankt !