Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had vandaag best wel een leuk dagje ;)

IMG_3047.jpg
 
Transit time

Levering: 'late february - march' in combinatie met 'your model S has entered the production queue'.
Hoelang zijn ze ongeveer op transport dan?

Fremont - Port Elizabeth (zeg maar New York) circa 2 weken inclusief customs.
Port Elizabeth - Rotterdam 3 weken.
Rotterdam - Tilburg - Aflevering 1 week.
Totaal 6 tot 8 weken omdat niet altijd alles precies aansluit.
 
Congrats guys. Ziet er allemaal keurig uit. Het oceanblue/deepblue heeft mij altijd al getrokken. Maar snds ik foto's heb gezien van de deepblue's van Luckyluke&HWS ben ik helemaal om. Heb vandaag ook nog mijn vrouw kunnen overtuigen dat onze volgende Tesla een blauwe wordt, dus dat kannie meer stuk [emoji16].
 
Levering: 'late february - march' in combinatie met 'your model S has entered the production queue'.
Hoelang zijn ze ongeveer op transport dan?

Dit betekend nog niet dat uw wagen al geproduceerd wordt op dit moment.
Ik heb mijn order op confirmed staan sinds september en heb sinds dan die status. In december VIN nummer gekregen en staat nu al enige tijd op late february / march. (leverdatum is gevraagd voor maart)
Vermoed dat wanneer wagen effectief in productie gaat er nog een statusupdate zal volgen.
 
Dit betekend nog niet dat uw wagen al geproduceerd wordt op dit moment.
Ik heb mijn order op confirmed staan sinds september en heb sinds dan die status. In december VIN nummer gekregen en staat nu al enige tijd op late february / march. (leverdatum is gevraagd voor maart)
Vermoed dat wanneer wagen effectief in productie gaat er nog een statusupdate zal volgen.

Mijn leverdatum staat ook op eind februari / begin maart. In december VIN gehad en sinds ongeveer 1 week staat status op "De Tesla-fabriek is uw model S aan het bouwen"
 
Denk het ook, verwacht dat deze week productie begint. Was er nu een
manier om adhv VIN de vracht te volgen?

Niet dat ik weet. Ik heb geprobeerd, nadat ik bericht kreeg dat hij met de boot uit New York vertrokken was, het zeeschip naar Rotterdam te volgen. Achteraf bleek ik nog het verkeerde schip aan het volgen te zijn want ik kreeg ineens bericht dat hij al afgeleverd was in Tilburg en dat ze hem een week later wilden leveren. En dat terwijl het schip wat ik volgde nog steeds op Atlantische Oceaan onderweg was naar Europa! Dus met welk schip hij nu de grote plas over gebracht, weet ik nog steeds niet.