Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mijn DS:

"De auto is momenteel onderweg richting de boot. Als de boot gaat vertrekken krijgen wij bericht waarna ik vervolgens zal informeren. Ook omdat we op dat moment een delivery datum onder voorbehoud kunnen inplannen."

Sinds 15e "In Transit", en mogelijk nog niet op de boot. Het uitkijken naar boten hoeft dus nog even niet.
 
Als ze met de Maersk Iowa gaan dan vertrekt de boot aanstaande zondag 24 januari richting Rotterdam. Die van mij staat daar dan ook op als het goed is. Als ik het goed heb gezien duurt die reis 16 dagen. De naam van het vrachtschip las ik hier eerder ergens in dit draadje. Hopelijk eind februari leveren (wat nog lang duurt voor mijn gevoel).
 
Iowa : 15 jan vertrek -> 8 feb aankomst RTM
Ohio : 31 jan vertrek -> 15 feb aankomst RTM
MYKONOS: 7 feb vertrek -> 22 feb aankomst RTM

En zo voorts, er vertrekt elke 7 dagen een Maersk lijndienst naar Rotterdam. Dat is dan ook gelijk de marge/uitloop die er is.
 
Iowa : 15 jan vertrek -> 8 feb aankomst RTM
Ohio : 31 jan vertrek -> 15 feb aankomst RTM
MYKONOS: 7 feb vertrek -> 22 feb aankomst RTM

En zo voorts, er vertrekt elke 7 dagen een Maersk lijndienst naar Rotterdam. Dat is dan ook gelijk de marge/uitloop die er is.

Dan heb ik verkeerd gekeken denk ik. Bedankt voor deze info en dan staat die van mij vrijwel zeker uiterlijk 15 feb in Rotterdam. Wellicht eerder!
 
Mijn VIN nummer 116729 zit hier dus vlak achteraan. 7 januari op transport gezet.
Verwachting dus ook eind februari/ begin maart. Zelfde boot?
Ik heb geen mail gekregen dat die op de boot is gegaan, wel eind december al zien staan in de web interface. Verwachting stond altijd op eind januari - begin februari.
Mag 27 januari er achter. Dus net geen 3 maand moeten wachten op de S90D