Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Nieuwe poging. Ik had al een paar posts gedaan, maar die bedankjes aan andere forumleden zijn niet aangekomen omdat ik geen toestemming krijg van de moderator of zo.
Ben waarschijnlijk niet actief genoeg geweest op dit forum nog. Hij/zij moest een weten....

Anyway, datum is definitief vanaf 25 januari hoor ik er eindelijk bij :D woehoeeeeee
View attachment 107935
Gefeliciteerd, mooi ding, ga je heel blij van worden:cool:.
 
Tja, ik kijk echt wel rond maar er is gewoon nog niks anders. De "spielerei" van Aston Martin, Bentley, Porsche en Audi zien er interessant uit maar zijn voorlopig nog niet te koop. Zodra het eerste echte alternatief er van Tesla is, bij voorkeur van een ander merk, gaat de beer pas echt los denk ik. M.a.w. dan kan t snel gaan.
 
Tja, ik kijk echt wel rond maar er is gewoon nog niks anders. De "spielerei" van Aston Martin, Bentley, Porsche en Audi zien er interessant uit maar zijn voorlopig nog niet te koop. Zodra het eerste echte alternatief er van Tesla is, bij voorkeur van een ander merk, gaat de beer pas echt los denk ik. M.a.w. dan kan t snel gaan.
Zolang de klassieke constructeurs niet meer softwarebedrijven gaan worden blijft mijn voorkeur toch bij Tesla.
 
Hopla! Sinds vandaag persen, lassen, lakken en vijzen maar... Levering Maart-Begin April. Voor de VIN trackers zie info hieronder.
0,TP03,TR00,UTAB,WTTB,WXW2,WXW3,X001,X003,X007,X011,X014,X021,X025,X027,X028,X031,X037,X039,YF01.jpg

Model S
***121623

In Production
The Tesla Factory is building your Model S.
 
Heb jezelf om levering rond die periode gevraagd? Ik zie ook gebouwde 123xxx VIN's voorbij komen namelijk. Als jij er niet om gevraagd hebt zou het betekenen dat er echt goed met de VINs wordt gehusseld ..

Neen, in het tegendeel :crying:. Vraag is om asap te leveren, was eerst maart en is dan maart-begin april geworden... volgorde kan ook specifiek onderdeel gebonden zijn. bv de velgen of zo omdat die niet veel genomen worden.
 
Nieuwe poging. Ik had al een paar posts gedaan, maar die bedankjes aan andere forumleden zijn niet aangekomen omdat ik geen toestemming krijg van de moderator of zo.
Ben waarschijnlijk niet actief genoeg geweest op dit forum nog. Hij/zij moest een weten....

Anyway, datum is definitief vanaf 25 januari hoor ik er eindelijk bij :D woehoeeeeee
View attachment 107935


Alvast welkom ! De laatste loodjes tot de 25e nog trotseren en dan begint het… .
Nooit kunnen voorstellen dat autorijden zo leuk en gewild zou zijn. Iedere kilometer is een plezier… . :love:

Xavier
 
Hopla! Sinds vandaag persen, lassen, lakken en vijzen maar... Levering Maart-Begin April. Voor de VIN trackers zie info hieronder.

Model S
***121623

In Production
The Tesla Factory is building your Model S.

Lekker :) Welkom!

- - - Updated - - -

Ondertussen staat het schema als volgt;

9 februari: levering TNM Lolo3 paal op sokkel
11 februari: elektricien bouwt meterkast om naar 3-fase
15 februari: stedin levert slimme meter met verzoek voor drsm v5 en tevens van 1x 35A naar 3x 25A
12 maart: prognose DS levering auto

Dat houdt in dat ik nog heel lang op deze thread zit.. :)
 
Nieuwe poging. Ik had al een paar posts gedaan, maar die bedankjes aan andere forumleden zijn niet aangekomen omdat ik geen toestemming krijg van de moderator of zo.
Ben waarschijnlijk niet actief genoeg geweest op dit forum nog. Hij/zij moest een weten....

Anyway, datum is definitief vanaf 25 januari hoor ik er eindelijk bij :D woehoeeeeee
View attachment 107935

ja lekker man denk dat de laatste dagen het zwaarst zijn, ik eind februari aan de beurt ;-)

laat weten hoe de delivery is gegaan ben benieuwd.
 
Vermits het duidelijk is dat jullie nieuwkomers niet alle 100.000+ post doornemen ;-) , nog een leuke test, eens jullie de wagen hebben.

Als je eens een berg af rijdt, moet je -zodra de weg daalt- de wagen eens in R(everse ) zetten, en vervolgens bergaf laten bollen. Naarmate je meer 'gas' geeft, zal de auto sterker remmen. Trick your brain ! Vraagt wat coördinatie !

Niet vergeten, eens je beneden bent, terug in D(rive) te plaatsen. Anders rij je de berg terug op !

En die automobilisten achter je zitten maar denken: "wat is er aan de hand met de achteruitrijlichten van die vent!" Nee, doen mij maar gewoon Regen Normal (niet Low) als ik een berg af ga. Dat remt al hard genoeg af, je hoeft nauwelijks bij te remmen. En beneden aangekomen is de accu weer helemaal vol.

Maar nu hou ik het off-topic lijntje in stand :rolleyes: