Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
"De Amerikaanse oostkust bereidt zich voor op de komst van Jonas, een zware sneeuwstorm. Onder meer voor Washington wordt tot 60 centimeter sneeuw in één dag tijd voorspeld. Volgens de National Weather Service wordt Jonas mogelijk een van de zwaarste sneeuwstormen ooit aan de oostkust."

Ai, ai, ai, vorig jaar heeft zich dit ook voorgedaan met de nodige vertragingen tot gevolg in de uitleveringen omdat de treinen niet ter bestemming geraakten.
 
Hopla! Sinds vandaag persen, lassen, lakken en vijzen maar... Levering Maart-Begin April. Voor de VIN trackers zie info hieronder.
0,TP03,TR00,UTAB,WTTB,WXW2,WXW3,X001,X003,X007,X011,X014,X021,X025,X027,X028,X031,X037,X039,YF01.jpg

Model S
***121623

In Production
The Tesla Factory is building your Model S.

Levering is vandaag vervroegd naar "late February/March"... Leuk.
 
"De Amerikaanse oostkust bereidt zich voor op de komst van Jonas, een zware sneeuwstorm. Onder meer voor Washington wordt tot 60 centimeter sneeuw in één dag tijd voorspeld. Volgens de National Weather Service wordt Jonas mogelijk een van de zwaarste sneeuwstormen ooit aan de oostkust."

Ai, ai, ai, vorig jaar heeft zich dit ook voorgedaan met de nodige vertragingen tot gevolg in de uitleveringen omdat de treinen niet ter bestemming geraakten.

Ohhhnoooo....
 
Update!
Productie voltooid
Uw Model S is onderweg vanuit de fabriek.

Production Complete
Your Model S is in transit from the factory.

Order: 10 december
Bevestigd: 17 december
VIN: 22 december (1203xx)
Productie gestart: 20 januari
Productie klaar: 23 januari
Transport: -
Aflevering: - (rond half maart)

Laten we hopen dat hij achter de storm aankomt en er geen maffe vertraging door gaat optreden..
 
- - - Updated - - -

Update!




Order: 10 december
Bevestigd: 17 december
VIN: 22 december (1203xx)
Productie gestart: 20 januari
Productie klaar: 23 januari
Transport: -
Aflevering: - (rond half maart)

Laten we hopen dat hij achter de storm aankomt en er geen maffe vertraging door gaat optreden..


Wat snel! Die van mij 24 november bevestigd en sinds 15 januari in productie. Ga er vanuit dat die elk moment klaar is en op transport gaat. VIN 121568.
 
Jawel, vandaag was het zover. En ik had beloofd mijn ervaringen van de delivery te delen, bij deze dus.
Perfecte ontvangst, rondleiding door de fabriek had niet veel zin daar de assemblagelijn stil lag. Netjes 4 tickets gehad om dat nog een keer dunnetjes over te doen.
Erg leuk om je eigen auto te mogen onthullen. Goede uitgebreide uitleg gehad. Leuke goodie bag ontvangen en daarna geruisloos uit de fabriek gereden en op pad gegaan. Wat een heerlijke machine is dit zeg! De eerste 100km voor ruim 90% met autopilot gereden. Wat een feest, met name in de file.
Ik verheug me nu al op morgenochtend als ik weer in mag stappen. Ik ben er blij van!!!
Tesla - 1 (2).jpg
 
Jawel, vandaag was het zover. En ik had beloofd mijn ervaringen van de delivery te delen, bij deze dus.
Perfecte ontvangst, rondleiding door de fabriek had niet veel zin daar de assemblagelijn stil lag. Netjes 4 tickets gehad om dat nog een keer dunnetjes over te doen.
Erg leuk om je eigen auto te mogen onthullen. Goede uitgebreide uitleg gehad. Leuke goodie bag ontvangen en daarna geruisloos uit de fabriek gereden en op pad gegaan. Wat een heerlijke machine is dit zeg! De eerste 100km voor ruim 90% met autopilot gereden. Wat een feest, met name in de file.
Ik verheug me nu al op morgenochtend als ik weer in mag stappen. Ik ben er blij van!!!
Gaaf man!