Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
ben echt heel benieuwd waar de MS dan op deze boot gaan want die staan keurig te wachten in Newark (haven bij New York) maar goed wellicht zijn er meerdere plaatsen waar de containers worden beladen wat ik niet weet. Laten we hopen dat je DS gelijk heeft want die van mij staat waarschijnlijk naast de jouwe :biggrin:

Ik heb het getripplechecked bij 'm, hij ziet gewoon een vessel en 604E staan, en hij gaf aan dat het niet altijd NY is waar ze worden opgehaald. Zo lang ik 'm maar begin maart heb :)
 
Ik heb het getripplechecked bij 'm, hij ziet gewoon een vessel en 604E staan, en hij gaf aan dat het niet altijd NY is waar ze worden opgehaald. Zo lang ik 'm maar begin maart heb :)

Lijkt mij dat we op dezelfde boot zitten staat bij mij nog steeds Late feb / march en mijn DS geeft ook levering begin maart aan. Dat betekend dan dat hij morgen op de boot zit dan zouden we daar een bevestiging van moeten krijgen één dezer dagen ben benieuwd
 
Begin toch echt aan mezelf te twijfelen... Ik kan nergens meer in de nieuwe lay-out van MyTesla een te verachten leverdatum vinden. Wel keurig

Wat gebeurt er nu?

Productie voltooid
Uw Model S is onderweg voor ophalen of levering.


maar nergens een datum... Iets mis met m'n ogen / detectievermogen???


Indien je naar mytesla.com gaat en inlogt, scroll je naar bendeden onder het "kopje" Pick up aan de rechter kant staat de datum.

Schermafbeelding 2016-02-04 om 09.36.22.png
 
Ben ik onredelijk als ik het niet vind kunnen dat ik maandag een mail gestuurd heb naar mijn DS en tot op heden helemaal NIETS van hem vernomen heb?
Of is dat normaal en moet ik mij maar inhouden?


Bestellingen plaatsen vind ik altijd leuk, aangezien ik dan steeds de volgende dag een (telefonische) reactie krijg. :biggrin:
Voor service of andere vragen wacht ik altijd tot ik in de buurt van het Sec passeer, of als het heel dringend is neem ik telefonisch contact op ...