sander kemper
Member
Nog anderen van hier vrijdag in Tilburg? Wij zijn er om 14:00 uur.
Zou graag aansluiten maar..........
Zie hier mijn mail wisseling met de vervanger van mijn DS :cursing::cursing:
Beste Sander,
Dank voor je bericht, we verwachten de Tesla in de week van 14 maart te kunnen leveren.
We kunnen eventueel alvast een voorlopige datum inplannen, door strenge kwaliteitscontroles kunnen we de definitieve datum pas vrij laat inplannen.
De Tesla kan opgehaald worden op werkdagen om 10, 12 ,14 of 16:00 uur.
René,
Daar ben ik ronduit ongelukkig mee. Begrijp ook niet waarom het allemaal zo lang duurt. Auto’s die na mij besteld en gereed waren in de fabriek zijn inmiddels al een week geleden geleverd.
Alles was binnen en we zouden deze week leveren nu schuif jij het zo maar 2 weken op dat vind ik niet de service die je van Tesla zou mogen verwachten. Begrijp dat er inmiddels meer
klanten ontevreden zijn hierover, wellicht kun je dan in ieder geval een oorzaak aangeven.
Maar liever nog een afspraak voor levering volgende week.
Beste Sander,
Goed om te horen dat je niet kan wachten om de Tesla in ontvangst te mogen nemen.
Uiteraard doen we er alles aan om alle auto’s zo snel mogelijk de weg op te krijgen, bij de een gaat dit sneller dan de ander.
Dit heeft vooral te maken met strenge kwaliteitscontroles.
Vanaf het begin van de bestelling is aan gegeven eind februari begin maart, hier vallen we nu nog steeds binnen.
Zoals duidelijk aangegeven bij alle gecommuniceerde data zijn het verwachtingen.
Helaas is het simpelweg niet mogelijk om garanties te geven.
Het gaat ons er om dat we u een perfect product af kunnen leveren en helaas kan dit soms vertraging opleveren.
Dit is ook de reden waarom ik uw levering nu 1 week uit moet stellen.
Ik heb bij mijn collega’s aangegeven dat u de auto graag zo snel mogelijk wil hebben, mocht eerdere levering mogelijk zijn dan laat ik u dit uiteraard zo spoedig mogelijk weten.
Sorry René,
Maar dit vind ik echt een suf antwoord. Met dit antwoord neem je je klanten niet echt serieus maar dat is mijn bescheiden mening. Als ik vorige week maandag 22 februari met Peter contact heb dat alles binnen is en dat de assemblage gestart is dan snap ik dat het die week niet meer lukt maar mogelijk wel deze week dat ging helaas ook niet lukken OK tot daar kan ik nog meekomen. Maar volgende week zou op z'n zachtst gezegd niet zo'n issue mogen zijn en nu zeg jij doodleuk de week van 14 maart en moet ik daar nog blij mee zijn ook. Mijn auto is op 6 januari gereed gemeld bij de fabriek. Ik begrijp niet wat er dan zo lang moet duren. Dus mijn verzoek blijft om de auto volgende week maandag of dinsdag te leveren dat is ruim het dubbele aan tijd wat jullie normaal gesproken nodig hebben. Lijkt mij een fair voorstel. Hoor graag van je.
Nou ja wordt vervolgd maar één tip voor Tesla stop met het informeren van je klanten dit wekt alleen maar verwachtingen. Leuk als je ze kunt waarmaken maar schadelijk voor je reputatie als je er zo mee omgaat.