Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Oei... ik denk niet dat ik een optie had om de config onmiddellijk te bevestigen in MyTesla
Ik kon wel de configuratie wijzigen maar verder was er niks mogelijk. Er stond gewoon dat ik tot 1/3 moest wachten voor de bevestiging. :-(

In december zat die knop er nog wel, op de uitleg pagina staat ook nog dat het kan. Wellicht gewoon niet opgevallen?

Nadat u uw bestelling geplaatst heeft, heeft u twee weken de tijd om opties te wijzigen voordat de Tesla fabriek begint met het inkopen van onderdelen om uw Model S op maat te bouwen. U kunt ervoor kiezen om deze twee weken te verkorten door uw bestelling te bevestigen in My Tesla. Op dat moment zal uw verkoopadviseur u voorstellen aan uw lokale delivery team.

Hoe dan ook, nu begint het echte wachten. Eerste volgende stap is een mailtje van een DES of een VIN toewijzing.
 
Toch ff verschieten.
Mijn order geplaatst omdat het plots "end May" was.
Na de 2 weken bedenktijd kijk ik deze morgen. (June Begin July)

Kan ik hieruit afleiden dat de levertermijn standaard opschuift tijdens die 2 weken wachttijd?
Een andere verklaring kan zijn dat mijn "full option" ergens een optie met vertraging heeft.

Aangezien ik in juli mijn ICE moet afgeven is het wel super pijnlijk dat ik dan juist een vakantie met de Model S heb gepland.
Kan je ergens kaarsen laten branden om de levering terug op eind mei te krijgen?
Of gaat hij zichzelf nog veel bijsturen naargelang de productie start.

@Noelis, gaat het om een leasewagen? ik had hetzelfde en dat kwam omdat ze in de lease hadden gezet dat ik de auto op een bepaalde datum moest inleveren en Tesla dit als leverings restrictie heeft meegenomen. Na bellen is het aangepast en kon er een maand eerder geleverd worden. Wellicht helpt dit.
 
Eindelijk, het wachten is voorbij
[emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2]

4c10cf3c6986a5f2c4196365819062c3.jpg
 
@Noelis, gaat het om een leasewagen? ik had hetzelfde en dat kwam omdat ze in de lease hadden gezet dat ik de auto op een bepaalde datum moest inleveren en Tesla dit als leverings restrictie heeft meegenomen. Na bellen is het aangepast en kon er een maand eerder geleverd worden. Wellicht helpt dit.
hey.. Mijn oude is een renting van BMW en mijn nieuwe ook. Ik heb de DS een mail gestuurd. Ik hoor het wel.

- - - Updated - - -

En nu een foto zonder kledij!
 
Oei... ik denk niet dat ik een optie had om de config onmiddellijk te bevestigen in MyTesla
Ik kon wel de configuratie wijzigen maar verder was er niks mogelijk. Er stond gewoon dat ik tot 1/3 moest wachten voor de bevestiging. :-(

Ik heb geen bedenktijd genomen, gewoon besteld en onmiddellijk voorschot betaald, kon op 17 aug probleemloos in één klik geregeld worden... .
Maakt de wachttijd korter.
 
Wat een megasuperbangelijke auto.

Conclusie na de eerste kms, heerlijk. [emoji2][emoji2][emoji2]
Adaptive cruise control kende ik al (versie 1.0) en was ik zeer tevreden over, tot nu, dit is echt versie 2.0 Fantastisch!
Autopilot, fantastisch.
Gewoon alles is/lijkt fantastisch.

Het wachten was stresserend maar de eerste kms maken alles meer dan goed.
Ik ga hier meer dan van genieten. [emoji2]
Autorijden 2.0 is begonnen. [emoji2]

54778647688317677461cba9af5bf7d9.jpg
1d6f5a89d762a70208442f35763c3054.jpg



Eindelijk, het wachten is voorbij
[emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2]

4G/LTE, het zit er al in [emoji2]

Alvast bedankt aan alle forumleden voor alle tips en info, DS had niet veel meer te vertellen [emoji5][emoji5][emoji5]
 
Wat een megasuperbangelijke auto.

Conclusie na de eerste kms, heerlijk. [emoji2][emoji2][emoji2]
Adaptive cruise control kende ik al (versie 1.0) en was ik zeer tevreden over, tot nu, dit is echt versie 2.0 Fantastisch!
Autopilot, fantastisch.
Gewoon alles is/lijkt fantastisch.

Het wachten was stresserend maar de eerste kms maken alles meer dan goed.
Ik ga hier meer dan van genieten. [emoji2]
Autorijden 2.0 is begonnen. [emoji2]
4G/LTE, het zit er al in [emoji2]

Alvast bedankt aan alle forumleden voor alle tips en info, DS had niet veel meer te vertellen [emoji5][emoji5][emoji5]

Veel mooie kilometers toegewenst! Mag je eindelijk je signature aanpassen en "In afwachting van:" weghalen ;)