Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ah! vandaar de wijziging op "my tesla" vandaag, ik heb opeens een definitieve leverweek gekregen. Het is veranderd van "eind februari - begin maart" naar "tussen 9 en 16 maart". Nice! Nog even de laatste loodjes! :)

- - - Updated - - -

Vanochtend had ik de DS nog aan de lijn en die kon me nog niet definitief wat vertellen, opeens veranderd dus de datum op "my Tesla". Zal ik 'm morgen maar pro-actief bellen en een datum inplannen? Hoe hebben de meeste van jullie de datum gekregen, netjes gewacht of juist zelf actie ondernomen?
 
Ik wilde heel graag een kenteken hebben dat begon met JF (en zeker geen JD). JF kon ik onthouden als zijnde Jet Fighter.
Dus stuurde ik reeds in januari, geholpen door kenteken.tv, aan op een kenteken aanvraag in de laatste week van februari, waarin JF voorspeld werd.
Groot was mijn vreugde toen ik mijn kenteken doorkreeg: niet alleen was het JF geworden, maar ook nog eens een bestaand model jetfighter: F84B, een Republic Thunderjet, waarvan de latere iteraties door de Thunderbirds gevlogen werden (niet de poppetjes uit de animatiefilm, maar het USAF demonstratieteam).

En nee, ik heb verder geen OCD of zo hoor! :tongue:
 
Maersk Montana is nu ter hoogte van het zuiden van het VK, en is morgen (9 maart) rond 04:30 in Antwerpen. En de dag erna rond 23:00 in Rotterdam.
De Jamaica ligt op een loods te wachten volgens mij, die ligt voor de ingang van de Westerschelde en is in plaats van afgelopen nacht rond 10:00 deze ochtend in Antwerpen (denk dat het nog wat later gaat worden, de container gaat er pas af rond 22:00). Mocht je in Vlissingen wonen, even zwaaien naar de containers.
 
De informatie van de container lijkt te wijzigen. In het schema staat nog steeds dat hij naar rotterdam gaat. Echter staat er voor de gehele container ook:
MSKU4626451
45' Dry High
Current ETA at final place of delivery
08 Mar 2016, 23:00
Het geen aan geeft dat de container in Antwerpen van de boot zou gaan als op 8 maart de final place of delivery is.........
 
VIN nummers zijn niet (meer) in lijn met productie. Ik heb vin 121371 en de mijne is nu onderweg met Mearsk Montana.

En de Montana komt idd op 10 maart aan maar wel omstreeks 23u00, dus ga er maar van uit dat de container 11 maart van de boot wordt gehaald ;-)
Ikzelf heb VIN 126811 en is ook op de Mearsk Montana.
Volgens Royz beschikbaar vanaf 28/3.
Hopelijk een paar dagen vroeger want heb een verlengd paasweekeindje in de Ardennen :smile:
 
En de boot is weer in beweging! :)
Vanochtend ook de daadwerkelijke afleverdatum gekregen, ik mag 'm over exact 1 week (15 maart) ophalen. De leasemaatschappij had al een paar keer in hun communicatie 15 maart genoemd, die hadden het dus al lange tijd bij het goede eind!

Mijn VIN-nummer is overigens: 122978, dat zegt dus duidelijk niets over de volgorde!
 
En de boot is weer in beweging! :)
Vanochtend ook de daadwerkelijke afleverdatum gekregen, ik mag 'm over exact 1 week (15 maart) ophalen. De leasemaatschappij had al een paar keer in hun communicatie 15 maart genoemd, die hadden het dus al lange tijd bij het goede eind!

Mijn VIN-nummer is overigens: 122978, dat zegt dus duidelijk niets over de volgorde!
En jij staat (ook) op de Jamaica?

Ik heb 1230xx dus gaat het dan nog redelijk in lijn..
 
En de boot is weer in beweging! :)
Vanochtend ook de daadwerkelijke afleverdatum gekregen, ik mag 'm over exact 1 week (15 maart) ophalen. De leasemaatschappij had al een paar keer in hun communicatie 15 maart genoemd, die hadden het dus al lange tijd bij het goede eind!

Mijn VIN-nummer is overigens: 122978, dat zegt dus duidelijk niets over de volgorde!

niet te snel juichen.