Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
niet te snel juichen.

Ik juich toch al een beetje... 15-3 om 16:30 uur...

- - - Updated - - -

En jij staat (ook) op de Jamaica?

Ik heb 1230xx dus gaat het dan nog redelijk in lijn..

Ja, ook op de Jamaica (vaart nu voorbij Vlissingen zie ik ;-)). Maar dan zit jouw nummer nog erg dichtbij die van mij, dat valt weer mee. Een collega van mij heeft overigens een hoger VIN-nummer en die krijgt 'm 1 week eerder, dus qua sortering gaat het daar opeens weer mis. Ach.. het zijn uiteindelijk maar nummers, zolang ik 'm maar mag rijden!

Iets meer dan 1 maand later ga ik ermee naar Toscane (tot vlakbij de nu meest zuidelijke supercharger in Italië, Arezzo), dus de echte road-trip zal snel volgen. We hebben er zin in!
 
Last edited:
Ze hebben toch een brede deur in Tilburg ?
image.jpeg
 
Ik juich toch al een beetje... 15-3 om 16:30 uur...

- - - Updated - - -



Ja, ook op de Jamaica (vaart nu voorbij Vlissingen zie ik ;-)). Maar dan zit jouw nummer nog erg dichtbij die van mij, dat valt weer mee. Een collega van mij heeft overigens een hoger VIN-nummer en die krijgt 'm 1 week eerder, dus qua sortering gaat het daar opeens weer mis. Ach.. het zijn uiteindelijk maar nummers, zolang ik 'm maar mag rijden!

Iets meer dan 1 maand later ga ik ermee naar Toscane (tot vlakbij de nu meest zuidelijke supercharger in Italië, Arezzo), dus de echte road-trip zal snel volgen. We hebben er zin in!
hmmm, en bij mij nog steeds… in de week van 28 maart
nog meer Jamaicanen met al een afleverdatum&tijd?
dan kan ik m'n DS gaan lastig vallen; wil niet ongeduldig zijn, maar 'm nu wel snel hebben :rolleyes:
ps, plaats je reis(laad-)ervaring dan in dat Italië-draadje; ik ga daar zelf in juli heen (en door tot in Rome)

- - - Updated - - -

De CMA CGM Jamaica ligt aan de dok.
Beeld van deze avond (sorry voor de slechte foto)

Wel benieuwd hoeveel Teslaatjes daar op staan :)

View attachment 114259
En jij bent hiervoor speciaal naar de haven gereden….schitterend!
 
hmmm, en bij mij nog steeds… in de week van 28 maart
nog meer Jamaicanen met al een afleverdatum&tijd?
dan kan ik m'n DS gaan lastig vallen; wil niet ongeduldig zijn, maar 'm nu wel snel hebben :rolleyes:
ps, plaats je reis(laad-)ervaring dan in dat Italië-draadje; ik ga daar zelf in juli heen (en door tot in Rome)
Sta wel op de Jamaica, en nee nog geen datum en kan ook nog geen datum plannen volgens de DS, week van de 21e thats all.

- - - Updated - - -
En jij bent hiervoor speciaal naar de haven gereden….schitterend!
Inderdaad echt top!
 
Nee dat klopt maar ben wel bang dat "moeders" af en toe wat stoepranden gaat meepakken.:biggrin:
Aah op die manier. Niet overwogen om er dan van die velgbeschermers omheen te plakken?


Ik las hier dat de Jamaica niet door zou varen naar Rotterdam, maar dat de Tesla-containers er in Antwerpen al af zouden gaan. Volgens dit bericht klopt dat niet en gaat het schip gewoon naar Rotterdam.

De boot gaat wel door naar Rotterdam maar de containers waarin de auto's zitten gaat eraf in Antwerpen;
Tracking details for Container ECMU8134723

In die track-trace heeft eerst als discharge location Rotterdam gestaan tot een paar dagen geleden. Daar is toen plots Antwerpen komen te staan.

De Montana ligt nu klaar voor de Westerschelde (waarschijnlijk ook te wachten op een loods).
 
Last edited: