Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
En nu naar bed.. Nog 1 nachtje slapen en morgen om 16:30 uur haal ik 'm op.
Vrouw en kinderen gaan mee, 2 meiden maar allebei heb ik ze zo gek gekregen dat ze nu graag de Tesla willen zien.

Alleen 1 dame was vanavond teleurgesteld: "krijg je nu ook die deuren die omhoog opengaan"... ohoh.. die had de X verwacht :)
 
En nu naar bed.. Nog 1 nachtje slapen en morgen om 16:30 uur haal ik 'm op.
Vrouw en kinderen gaan mee, 2 meiden maar allebei heb ik ze zo gek gekregen dat ze nu graag de Tesla willen zien.

Alleen 1 dame was vanavond teleurgesteld: "krijg je nu ook die deuren die omhoog opengaan"... ohoh.. die had de X verwacht :)

Plezier met je Familie. Ik mag om 18.00 uur.
 
  • Like
Reactions: stickybit
Donderdag om 12:00 mag ik de 70D in Tilburg ophalen. Daarna start het lange wachten op de X...:cool:
Wel raar om een auto op te mogen halen waarvan je al weet dat die binnen een paar maanden weg is... wordt het toch meer een gebruiksvoorwerp dan iets waar je je op verheugd... gelukkig wel een hele mooie dus misschien laat ik wel een traantje als die weer gaat...
 
Donderdag om 12:00 mag ik de 70D in Tilburg ophalen. Daarna start het lange wachten op de X...:cool:
Wel raar om een auto op te mogen halen waarvan je al weet dat die binnen een paar maanden weg is... wordt het toch meer een gebruiksvoorwerp dan iets waar je je op verheugd... gelukkig wel een hele mooie dus misschien laat ik wel een traantje als die weer gaat...
Er is donderdag volgens mij ook een Model X event in de fabriek? Mijn DS versprak zich een beetje afgelopen week...
 
Tesla toont aan ook naar deze wensen te luisteren. De lijst met goodies was indrukwekkend bij onze laatste Tesla
  1. Tesla mok
  2. Tesla paraplu
  3. Tesla sleutelhanger 2x
  4. Tesla speldje
  5. Tesla pen
  6. Tesla model van restmateriaal
  7. Tesla Tour door de fabriek voor 4 personen
Wellicht vergeet ik nog wat maar voor mij was t meer dan genoeg.

Toen ik in december mijn Red Horse ging ophalen kreeg ik de volgende dingen:
1. Een Rode Tesla
:(
 
Toen ik in december mijn Red Horse ging ophalen kreeg ik de volgende dingen:
1. Een Rode Tesla
:(

Is toch al iets! De mijne (voorzien voor levering gisteren) moet van de camion gevallen zijn in Tilburg want hij komt er maar niet aan... Van Tesla Zaventem kreeg ik gisteren dan maar een BMW-loaner "die ze voor de veiligheid maar voor een volle week hebben gehuurd". :confused:
 
Besteld: 10 december 2015
Bevestigd: 17 december 2015
VIN Assignment: 22 december 2015
Productie start: 20 januari 2016
Productie ready: 23 januari 2016
Transport start: 23 januari 2016 (Trein +CMA CGM Jamaica)
Transit complete: 10 maart 2016
Final assembly gestart: 11 maart 2016
Delivery (gepland): 15 maart 2016

Als morgen alles doorgaat (en goed gaat) komt het op een doorlooptijd van 96 dagen (3 maanden ruim). Het is mij dan uiteindelijk gelet op de communicatie die ik tegen eind januari kreeg wel weer meegevallen. Bij de bestelling mikte ik op een weekje hiervoor maar in januari ging de communicatie meer richting laatste week maart / begin april.

I'll keep you posted!
 
Ben benieuwd wat in het Belgische goodiebag zit ?
Was deze keer goed (groot contrast met 2013): mok, paraplu, twee sleutelhangers, speldje, pen, kalender, en zelfs een litho van Franz von Holzhausen uit 2009 (ik denk dat die dateert van de oorspronkelijke S-lancering).

IMG_0782.jpg

En het beste was dat ze eindelijk de wagen zelf ook teruggevonden hadden (levering was voorzien voor maandagochtend maar ze waren 'm blijkbaar twee dagen kwijt - ze konden toch alvast niet behoorlijk communiceren waar ie was...) en ze de wagen zelf dus ook vanavond mee konden leveren :)

Nog wat nieuwtjes :

- ik zei al schertsend dat mijn echtgenote niet begreep waarom daar per se "D" op de achterklep moest staan, alsof we met een sjoemeldiesel rondreden. Vijf minuten later had de technicus het eraf geföhnd :)! In SeC Zaventem doen ze dat weghalen dus wel nog met plezier.
- DS vroeg uitdrukkelijk om feedback over communicatie, wat ze beter konden doen etc. Iedere volger van dit draadje kent het antwoord, maar ik vond het echt wel goed dat ze er expliciet om vroegen.
- 3G/4G: deze is een inventory-wagen (VIN 104*** , november zou ik denken) en heeft 3G. Volgens DS andere modem dan 4G, dus geen kans dat dit morgen OTA verandert...
- M3-lancering op 31 maart: er zou wel degelijk een prototype getoond worden, volgens mijn DS.

Twee laatste punten wel met korrel zout te nemen, gezien tegenstrijdige berichten.