Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
En ik dacht dat er alleen files in België waren... Dit krijg ik nu al sinds 22 april. Alleen stond toen de levertermijn op juni, nu is het augustus - begin september.

upload_2016-6-12_23-28-49.png

Dat moet daar nogal een file zijn in die production line.
Wachten kan toch lang duren. Hopelijk krijg ik binnenkort nieuws dat de wagen op transport zit. En dan duurt het nog zeker 6 weken.
 
  • Like
Reactions: Noelis
Zwijgt... ik heb goed geslapen...geen koorts.
Nu begin ik toch concentratieproblemen te krijgen.
Aangezien ik om 7u begin te werken is het ttm 16u wachten.
Heb DS sms gestuurd vanaf wanneer ik genezen kan worden. Hij ging me snel iets laten weten.
Om verdere escalatie te vermijden ga ik mezelf een halve dag gunnen zodra ik hoor dat hij klaar is.
Op die manier heb ik "rustig" de tijd om te genieten.
 
Toch even verduidelijken dat de ontvangst gisteren top was.
De DeS gaf me gisteren echt een goed gevoel. Ik had mijn lijstje met "checks" bij. Alles was perfect inorde. Elke vraag werd onmiddellijk bekeken.

Ik wou bvb weten of het verwijderen van de "rear facing seats" omkeerbaar was omdat ik gelezen had dat er een borgmoer was die kon wegzakken. Onmiddellijk is er iemand van de werkplaats een schroef komen losdraaien om het te verifiëren.
Voor de rest had ik niet veel uitleg nodig. Na al die filmpjes en het forum weet je het meeste wel te vinden.

Ik ben dan een beetje verloren gereden! ;-) Nog wat file op AP erbij... een bandenwissel.(TST 20")

Bij de bandencentrale had ik preventief een uitlijning gevraagd.(echt een aanrader) Daar bleek dat mijn rechts voorwiel 5mm teveel naar achter staat. Ze raadden me aan om het best te melden omdat hij juist uit fabriek komt. Heb dan gezegd dat ze er beter niets aan deden en het gewoon op rapport vermeldden.

De DeS heeft me al teruggebeld, hij gaat het doorgeven aan service.


Als je dan een half uurtje rondrijdt uw spotify test...de homelink programmeert... ben je ineens alle stress van de voorbije drie maanden kwijt. Fenomenale auto!

Enkel de UHFS vind ik wat beperkt, maar ik ben geen kenner. Mss moet ik eens wat bass aanpassingen doen en eens een liedje spelen dat goed is om te testen.

IMG_5978.JPG IMG_5979.JPG IMG_5980.JPG IMG_5981.JPG IMG_5982.JPG IMG_5983.JPG IMG_5984.JPG IMG_5985.JPG
 
Gefeliciteerd @Noelis! België is weer een beetje mooier geworden met deze nieuwe MS op de weg. Mooi ook met die 20" velgen eronder. Wel even schrikken bij het uitlijnen! Ik ben helaas niet voldoende technisch geschoold om te oordelen over die 5 mm. verschil en wat de gevolgen daarvan zijn. Je houdt ons wel op de hoogte, toch? Ook de mijne gaat direct na aflevering van Tilburg naar Zwanenburg voor (o.a.) een uitlijn-check. Better safe than sorry.

Veel veilige kilometers en rijplezier toegewenst!
 
Gefeliciteerd @Noelis! België is weer een beetje mooier geworden met deze nieuwe MS op de weg. Mooi ook met die 20" velgen eronder. Wel even schrikken bij het uitlijnen! Ik ben helaas niet voldoende technisch geschoold om te oordelen over die 5 mm. verschil en wat de gevolgen daarvan zijn. Je houdt ons wel op de hoogte, toch? Ook de mijne gaat direct na aflevering van Tilburg naar Zwanenburg voor (o.a.) een uitlijn-check. Better safe than sorry.

Veel veilige kilometers en rijplezier toegewenst!
thanks @vdvoorde ... goed idee die uitlijning. Die 50€ haal je er snel uit als je meer kilometers met je banden kan rijden.
Ik geef wel een update als ik meer weet. Momenteel is hij binnen voor de coating.
 
  • Like
Reactions: vdvoorde
Gefeli Noelis!

Met die UHF moet je idd even spelen.
Ik vind het lastig meer bass bij lagere volumes te krijgen. Boven de 5 knalt hij er aardig in, maar het lijkt wel of de bass een drempel over moet en dat pas bij 5 of hoger lukt.

Bij volume 5 of hoger vind ik het UHF pakket afdoende voor mijn gebruik.
 
Goh... ik denk niet dat het een specifiek Tesla probleem is. Mijn BMW was een ramp qua uitlijning. Dat weet je als de buitenkant van uw banden nog voldoende profiel hebben...en de binnenkant zat op de staaldraad. Op zo'n moment vraag je u af wat er eigenlijk op zo'n onderhoud bij BMW gebeurd.