Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Daarnet bericht gekregen dat mijn Tessie in de assemblagelijn zit in Tilburg. De levering is voorzien voor 26-29 augustus. Ik heb wel gevraagd voor de vrijdag, we hebben op 27 een familiefeestje en de rest van de familie wil de Tesla zien.
Ik hoop dat het lukt binnen 14 dagen, de oorspronkelijke belofte was immers voor 21 juli, en nu zijn we al midden augustus. Maar het licht begint te gloren, het einde van de tunnel is in zicht.
 
Zijn de kentekenplaaten wel de luxe variant? Dus met plastic letters en cijfers erop? Of is het de doorgedrukte variant.
Mij lijken de kleine, USA-compatible platen wel leuk. Vooral aan de voorzijde.
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    106.6 KB · Views: 52
  • image.jpeg
    image.jpeg
    27.6 KB · Views: 42
  • image.jpeg
    image.jpeg
    152.4 KB · Views: 46
Last edited:
  • Like
Reactions: Topperharley
Ik neem aan dat ze allemaal blijven staan op de boot tot in Rotterdam? Er is toch geen logica achter als er een paar in Antwerpen afgaan en een paar in Rotterdam, ze moeten toch allemaal eerst naar Tilburg?

Volgens mij moet de Maersk een aantal dingen lossen in Antwerpen en vaart hij dan door naar Rotterdam om de Tesla's oa te lossen. Mij werd een gerichte leverdatum van 29/8 beloofd. Begin er voor te vrezen ;)
 
Ik heb vanmiddag mijn Model S in ontvangst mogen nemen. Fantastische ervaring!
Onderweg de AP functies uitgeprobeerd. TACC werkt prima. Hier en daar wat lichte files, daar brengt TACC echt een stuk ontspanning t.o.v. wat ik gewend ben. Autosteer werkt ook wel goed, al moest ik één keer ingrijpen; toen leek hij me de afrit af te sturen terwijl dat niet de bedoeling was.
Het automatisch van rijstrook wisselen weigert soms dienst, zeker als je over een doorgetrokken streep een spitsstrook op of af wilt.
 

Attachments

  • IMG_2307.jpg
    IMG_2307.jpg
    266.2 KB · Views: 37
V
Ik heb vanmiddag mijn Model S in ontvangst mogen nemen. Fantastische ervaring!
Onderweg de AP functies uitgeprobeerd. TACC werkt prima. Hier en daar wat lichte files, daar brengt TACC echt een stuk ontspanning t.o.v. wat ik gewend ben. Autosteer werkt ook wel goed, al moest ik één keer ingrijpen; toen leek hij me de afrit af te sturen terwijl dat niet de bedoeling was.
Het automatisch van rijstrook wisselen weigert soms dienst, zeker als je over een doorgetrokken streep een spitsstrook op of af wilt.

Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan, ik moet nog even wachten!
 
Wow, dat zou een mooie zijn! Voor mij gingen ze proberen leveren voor 6/9, omdat we dan op roadtrip vertrekken. Garanties konden ze echter niet geven...

mijn Tesla was oorspronkelijk (bij bestelling) beloofd ten laatste de week van 21/7, maar dat was te optimistisch. Intussen zijn we sinds gisteren terug uit de Provence, met de oude (nu ja, 4 jaar is niet echt oud) diesel en hopend op een levering van Tesla op 26/8. Tessie is vorige week in Tilburg aangekomen om opgemaakt te worden.

Verdorie wat begin ik ongeduldig te worden.

Nu, veel succes, ik hoop voor jou dat je op roadtrip kunt met je Tesla. Hou ons op de hoogte
 
  • Like
Reactions: Topperharley
Ik heb vanmiddag mijn Model S in ontvangst mogen nemen. Fantastische ervaring!
Onderweg de AP functies uitgeprobeerd. TACC werkt prima. Hier en daar wat lichte files, daar brengt TACC echt een stuk ontspanning t.o.v. wat ik gewend ben. Autosteer werkt ook wel goed, al moest ik één keer ingrijpen; toen leek hij me de afrit af te sturen terwijl dat niet de bedoeling was.
Het automatisch van rijstrook wisselen weigert soms dienst, zeker als je over een doorgetrokken streep een spitsstrook op of af wilt.
Gefeliciteerd, en ook de F van facelift :)
Automatisch wisselen leek vandaag (paar dagen na de update) ineens ook te gaan als ik geen grijze strepen in beeld had - maar ook nog niet altijd. Kwestie van wennen dat het niet altijd gaat. De auto wordt na verloop van tijd wel minder hoekig is (nu ook) mijn ervaring.

Als je erom vraagt kan t al voordat je naar buiten rijdt...
En hoe drukt het is met afleveringen, ze konden eind juni weinig garanties geven maar de forummers onder ons hadden 'm vrij snel werkend. Iemand die ik via-via ken pas nadat hij de dag erop op z'n werk aan het showen ging. C'est la vie! Zo indrukwekkend is de app nu ook weer niet, maar het helpt wel (vooral het idee dat hij het doet).
 
Gefeliciteerd, en ook de F van facelift :)
Automatisch wisselen leek vandaag (paar dagen na de update) ineens ook te gaan als ik geen grijze strepen in beeld had - maar ook nog niet altijd. Kwestie van wennen dat het niet altijd gaat. De auto wordt na verloop van tijd wel minder hoekig is (nu ook) mijn ervaring.


En hoe drukt het is met afleveringen, ze konden eind juni weinig garanties geven maar de forummers onder ons hadden 'm vrij snel werkend. Iemand die ik via-via ken pas nadat hij de dag erop op z'n werk aan het showen ging. C'est la vie! Zo indrukwekkend is de app nu ook weer niet, maar het helpt wel (vooral het idee dat hij het doet).

De app word belangrijker in de winter als je kan voorverwarmen op afstand, dat vind ik echt luxe!
 
  • Like
Reactions: Firebird