Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Waarschijnlijk beginnen de meeste Tesla eigenaars deze site te kennen en wil men vermijden dat die site daardoor voor de grotere klanten trager werkt, ik weet het niet. Ik heb nog het geluk gehad om die site te kunnen gebruiken.

Misshien moet je eens proberen om toch te registreren. Of de DeS beginnen stalken, ik weet niet of dit zal werken, maar soms helpt het om iemand constant achter de vodden te zitten. Maar dat is voor de persoon in kwestie niet echt leuk natuurlijk.

Maar wees gerust, jullie Tesla is onderweg, nog even geduld (ik moet ook nog 8 dagen geduld uitoefenen).
 
Waarschijnlijk beginnen de meeste Tesla eigenaars deze site te kennen en wil men vermijden dat die site daardoor voor de grotere klanten trager werkt, ik weet het niet. Ik heb nog het geluk gehad om die site te kunnen gebruiken.

Misshien moet je eens proberen om toch te registreren. Of de DeS beginnen stalken, ik weet niet of dit zal werken, maar soms helpt het om iemand constant achter de vodden te zitten. Maar dat is voor de persoon in kwestie niet echt leuk natuurlijk.

Maar wees gerust, jullie Tesla is onderweg, nog even geduld (ik moet ook nog 8 dagen geduld uitoefenen).

Zijn de zweet aanvallen al begonnen? :D
 
Zijn de zweet aanvallen al begonnen? :D

Awel, ja. Nog 5 x slapen, maar ik zou het misschien met 3 x slapen ook kunnen. Ik ben vrijdag met mijn nummerplaat naar de garage gereden (die was op kantoor geleverd ipv in de garage), en mijn DeS beloofde me dat indien Tessie maandag (=morgen) geleverd wordt, hij alles in z'n werk zal stellen om Tessie woensdag al klaar te hebben. Dat zou dus 2 dagen minder zijn dan voorzien. Alleen reken ik zelf nog op vrijdag, om mezelf niet teveel op te fokken.

Tijdens het verlof kreeg ik de enquête binnen welk soort tas ik het liefst zag, zwart of beige. Die keuze heb ik aan mijn vrouw gelaten met de melding dat het enkel een enquête was, Maar ik heb wel gezien dat er toen 2 (en nu 3) vrienden op het referral systeem hebben ingetekend. ik hoop dus op zowel de tas als de jas, maar ik denk dat het maar 1 van beiden zal worden.

Maar eerst Tessie thuis ontvangen, da's belangrijker. Gisteren op een familiefeestje al ruzie gehad met de mensen die eisten dat ik hen als eerste zou meenemen op een testrit. Zou wel eens kunnen dat ze wat langer zullen moeten wachten als ze denken dat zij eigenaar zijn van mijn wagentje :) Is dat normaal dat ze ruzie maken rond iets wat ze zelf niet hebben?
 
60D besteld op 26/7.

Geschatte levertijd einde oktober/begin november.

Oh boy oh boy oh boy. Zit wel met vraagtekens ivm. laden. Een Keba P20 is reeds geïnstalleerd doch 't is monofase 220V... dus 't zal 16A zijn met de standaard AC lader?
 
Als je thuisaansluiting enkelfasig 40A is, kun je ook laden aan 32A met je Keba P20 mits de juiste jumperinstelling. Dat komt overeen met 7,4 kW en 32-33 km/u. Zolang je niet boven 11 kW komt, kan een enkelvoudige lader dat perfect aan. (want 32A en een enkelvoudige lader, daar bestaat nogal war verwarring over)

Ik heb immers net dezelfde setup en dat werkt prima ;)




60D besteld op 26/7.

Geschatte levertijd einde oktober/begin november.

Oh boy oh boy oh boy. Zit wel met vraagtekens ivm. laden. Een Keba P20 is reeds geïnstalleerd doch 't is monofase 220V... dus 't zal 16A zijn met de standaard AC lader?
 
  • Informative
Reactions: HWS