Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
19AAD41E-E848-4A93-9152-95A4C28B754E.jpeg
Welk kabeltje heeft Sander nodig ?
 
18 September definitief gemaakt en volgens DeliveryNL 16 December bij mij.

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw S momenteel voorbereid om de fabriek door te gaan waarbij dus onderdelen zich vormen tot uw schitterende S! Het transport zal spoedig daarna starten naar Europa / Tilburg waar we de eindassemblage en het testen verzorgen. Voor nu verwachten we uw S te kunnen leveren rond 16 December. Naarmate we dichter bij deze datum komen en de auto zijn vervolg stappen neemt in het proces krijgt u hiervan updates met een steeds actuele richtlijn.

Mocht u in de tussentijd vragen hebben dan vernemen we deze graag.

Met vriendelijke groet en schitterende dag toegewenst,
 
Ook een reactie gehad van NL Delivery

Orderinvoice op 13-09-2017
In productie op 13-10-2017

Hartelijk dank voor het bericht. De productie is inderdaad begonnen en de actuele status die ik kan zien is “Body in White” wat betekend dat jou S snel zijn kleur gaat krijgen en dan door de assemblage heen gaat.

Voor nu hebben we een richtlijn in de account van 8 December wat dus net voor je vakantie uit komt. Het blijft echter een richtlijn tot de eindassemblage en testen hier in Tilburg zijn afgerond. Maar wenst je gedurende het traject een actueel atand van zaken dan horen we het uiteraard heel graag.
 
Ook een reactie gehad van NL Delivery

Orderinvoice op 13-09-2017
In productie op 13-10-2017

Hartelijk dank voor het bericht. De productie is inderdaad begonnen en de actuele status die ik kan zien is “Body in White” wat betekend dat jou S snel zijn kleur gaat krijgen en dan door de assemblage heen gaat.

Voor nu hebben we een richtlijn in de account van 8 December wat dus net voor je vakantie uit komt. Het blijft echter een richtlijn tot de eindassemblage en testen hier in Tilburg zijn afgerond. Maar wenst je gedurende het traject een actueel atand van zaken dan horen we het uiteraard heel graag.
Damn... kunnen ze dan toch al specifiekere data zien dan wijzelf op My Tesla?
Je stuurde dus gewoon een mailtje? Ik had 18/8 bestelling/bevestiging en pas 6/10 productie.