Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Gesorteerd, bijgewerkt en met voorspelling gebaseerd op gemiddelde levertijd
Ik geef geen enkele garantie op de voorspelling :)
View attachment 254445

Mijn Model S heb ik besteld en bevestigd op 24/9. Staat nog steeds op ‘in productie’ met verwachte levering december/early january.

Delivery team gaf vandaag per mail echter aan dat het waarschijnlijk 2e week december wordt, dat de auto nu gespoten wordt....

We gaan het zien. Ik leef mee met alle andere wachtenden, wat een beproeving :)
 
Zojuist ook even Tesla gemaild. Levering van mijn Model S: eerste week december. Uiterlijk 8 december dus lijkt me. 13de ben ik jarig, dus dat is een mooi verjaardagscadeau ;-)

"Hartelijk dank voor uw bericht. U zal gedurende het traject naar levering toe de verwachten naar voren en achter zien springen wanener de Model S telkens een nieuwe stap van het traject in gaat. Uw S krijgt momenteel zijn kleur in de Fabriek in Fremont en zal volgende week zijn transport moeten beginnen naar Tilburg toe. Voor nu hebben we een richtlijn van levrirng in de eerste week van December."

Ik kon de excel niet aanpassen overigens.
 
Tesla maar eens gemaild met de vraag over de status en waarschijnlijke leverdatum
Vriendelijk antwoord:
Beste René,



Hartelijk dank voor uw bericht. Uw Model S kan zal ieder moment in productie gaan wat een verandering in uw account teweeg zal brengen. We hebben momenteel een richtlijn van midden December voor levering. Dit zal zich verder aanpassen naarmate uw S is gebouwd en verder in zijn transport-reis komt.


Mocht u in de tussentijd vragen hebben dan vernemen wij deze graag.



Met vriendelijke groet en schitterende dag toegewenst,


Klinkt al beter dan eind december begin januari.


 
Zojuist ook even Tesla gemaild. Levering van mijn Model S: eerste week december. Uiterlijk 8 december dus lijkt me. 13de ben ik jarig, dus dat is een mooi verjaardagscadeau ;-)

"Hartelijk dank voor uw bericht. U zal gedurende het traject naar levering toe de verwachten naar voren en achter zien springen wanener de Model S telkens een nieuwe stap van het traject in gaat. Uw S krijgt momenteel zijn kleur in de Fabriek in Fremont en zal volgende week zijn transport moeten beginnen naar Tilburg toe. Voor nu hebben we een richtlijn van levrirng in de eerste week van December."

Ik kon de excel niet aanpassen overigens.

Exact dezelfde mail als ik had, op het leveringsmoment na. Blijkbaar hebben ze templates op basis van de status :)
 
Mijn tesla is op 22 september besteld en nog niet in productie. Na een mailtje aan delivery kreeg ik binnen enkele minuten hetvolgende vriendelijke mailtje

"Hartelijk dank voor uw bericht. Het klopt dat de prodcutie nog niet is gestart. We verwachten uw Model S uit ‘de lijn’ te hebben rond 26 November. U zal gedurende het traject ook een automatische melding krijgen wanneer uw S de fabriek verlaat en aan zijn transport begint naar Tilburg toe."

Ik neem aan dat "uit de lijn" betekent uit de productie(lijn).
 
  • Like
Reactions: Superendo