Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
nog een praktische vraag voor zij die leasen: hebben jullie het voorschot meteen betaald, of gewoon enkele dagen voor levering ? (ik ben dat althans van plan, want De Lage Landen meldt dat het geld uiterlijk op hun rekening moet staan vooraleer ik de Tesla kom halen).
Want mijn Tesla staat nu al weken op "in productie in de fabriek ingepland" (zonder concrete levertermijn) en ik vroeg me af of dat verbonden zou zijn aan het feit dat ik nog geen levertermijn zie.
 
nog een praktische vraag voor zij die leasen: hebben jullie het voorschot meteen betaald, of gewoon enkele dagen voor levering ? (ik ben dat althans van plan, want De Lage Landen meldt dat het geld uiterlijk op hun rekening moet staan vooraleer ik de Tesla kom halen).
Want mijn Tesla staat nu al weken op "in productie in de fabriek ingepland" (zonder concrete levertermijn) en ik vroeg me af of dat verbonden zou zijn aan het feit dat ik nog geen levertermijn zie.

Dit heb ik al gevraagd omdat ik hetzelfde had. Echter, je hoeft pas te betalen bij levering. Staat ook in het contract en bovendien zou ik zelf nooit iets betalen zonder een factuur...
 
Mooi om te horen dat er zoveel Tesla's onderweg zijn! Mijn bestelde rode S75 is op 7 september bevestigd en op 15 oktober was de productie afgerond, sindsdien staat er 'Uw Tesla is klaar en wordt van de fabriek in Fremont vervoerd naar de haven in de Verenigde Staten.' Geschatte levertijd: Einde november - december

Gister DeliveryNL gemaild over of zij meer weten want hij is nu wel erg lang onderweg naar de haven...
 
Wel een leuke flashback naar 4 jaar geleden dit. Toen was ik de boot met de eerste Outlanders aan het volgen. Dat was een langere boottocht, maar we konden hem wel realtime zien. Veel zitten kijken, want het was een belangrijke boot. 31 december was nog 0% bijtelling, 1 januari was 7%.

In dit geval is er geen verschil gelukkig, zit er dus relaxed in. Zeker omdat ik u nog 0% rijd :)