Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
1. Uw Tesla is bevestigd en ingepland
2. Uw Tesla is in productie
3. Uw Tesla is klaar in de fabriek van Fremont en wordt vervoerd naar de haven van de VS
4. Uw Tesla wordt verscheept naar Europa
5. Uw Tesla is aangekomen in de haven van Europa
6. Uw Tesla is aangekomen in Nederland bij de fabriek in Tilburg voor eindmontage (hier zit de mijne :D)

Productie voor Europa begint wel pas terug in januari dus levering zal voor halverwege maart zijn.

Dank je. Levering pas in mei dus de overgang naar 2. zal nog wel twee maanden duren...
 
Bij mij stond er aanvankelijk februari als potentiële leverdatum. Dat werd maart toen de order definitief werd... Half mei!? Dan hoop ik toch een schuitje eerder te hebben;-)

Maar @Thomasssssss; ligt de productie voor Europa nu stil???
Voor Europa wel. Enkel nog productie voor de VS. Altijd de eerste 2 maand voor Europa dit omdat ze per boot nog naar Tilburg moeten voor eindmontage. Op die manier kunnen ze het maximum aan auto's leveren in 1 kwartaal.
 
De laatste keer... ;)

0AA9FB28-9B6C-4622-9005-2699033B938A.jpeg
 
@Pepp Veel plezier gewenst! Nog een paar maandjes wachten en ik mag ook de hoes ervan af trekken... Overigens staat er op mytesla al sinds 21-11"Uw Tesla-bestelling is bevestigd en ingepland voor productie in onze fabriek."... Planners hebben het blijkbaar druk met andere zaken. Ik kan de zin ondertussen wel dromen:)

Wees blij, de mijne staat al sinds 12.10.2017 op die status en nog geen f*u*c*k* veranderd (buiten een VIN toegekend) :-(