Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik mocht vandaag mijn Model S gaan ophalen maar door de sneeuw er niet geraakt.
Het was meer glijden dan rijden tot aan de steenweg en die was ook meer een schaatsbaan dan een gewone baan o_O
Heb me dan omgekeerd, leek me niet bijzonder slim om dit weer met een wagen die ik nog niet ken rond te rijden.
Ik zal nog een paar dagen geduld moeten hebben :(
 
Ik mocht vandaag mijn Model S gaan ophalen maar door de sneeuw er niet geraakt.
Het was meer glijden dan rijden tot aan de steenweg en die was ook meer een schaatsbaan dan een gewone baan o_O
Heb me dan omgekeerd, leek me niet bijzonder slim om dit weer met een wagen die ik nog niet ken rond te rijden.
Ik zal nog een paar dagen geduld moeten hebben :(
Groot gelijk, want als je niet om winterbanden gevraagd hebt dan wordt je nieuwe tesla mogelijk op zomerbanden geleverd...
 
Was dat er eentje van het type 'Ow, sorry, dat is dan denk ik fout gegaan' terwijl je er telefonisch speciaal om gevraagd had, of bedoel je dat je wel de winterwielen er bij had besteld maar verder niet specifiek gevraagd hebt of ze ze er ook onder wilden schroeven?

Ik heb een setje 20 inch voor de zomer en wil de standaard set gebruiken voor de winter. Bij mijn andere auto’s kon de aflevering op winterbanden. En de zomerbanden inruilen. Bij Tesla is alles heel duidelijk. Er kan niks. Een setje zomerbanden over dus.
 
Ik heb een setje 20 inch voor de zomer en wil de standaard set gebruiken voor de winter. Bij mijn andere auto’s kon de aflevering op winterbanden. En de zomerbanden inruilen. Bij Tesla is alles heel duidelijk. Er kan niks. Een setje zomerbanden over dus.
Ah ok, dat is een speciaal geval inderdaad. In mijn geval heb ik een set winter wielen+banden extra bij de auto besteld, en hebben ze na een vraag van mijn kant toegezegd de winterset te installeren en de zomerset in de auto te leggen (bandenhotel wordt niet door Tesla Tilburg zelf verzorgd dus daar heb ik niet voor gekozen).
 
  • Like
Reactions: Petje1977
Sinds 3 weken in Rotterdam nu eindelijk de weg gevonden naar Tilburg

10B7AA47-983E-48E6-8F84-984B62D514B3.jpeg
 
  • Like
Reactions: Superendo
Ik heb een setje 20 inch voor de zomer en wil de standaard set gebruiken voor de winter. Bij mijn andere auto’s kon de aflevering op winterbanden. En de zomerbanden inruilen. Bij Tesla is alles heel duidelijk. Er kan niks. Een setje zomerbanden over dus.

Mijn auto is ook geleverd geweest met de winterbanden reeds gemonteerd zoals vooraf gevraagd. Was destijds in Aartselaar.
Ze hadden toen een tekort aan velgen en ze hebben beloofd zodra ik mijn zomerbanden wou ze die zouden klaarmaken op velgen.
Zomerbanden zijn geplaatst geweest in net geopende SeC te Sint-Martens-Latem, ze waren op de hoogte van de regeling en alles is heel vlot verlopen, ik mocht zelfs kiezen of ik de 'klassieke' standaard 19 inchers wou of de next gen 19 inchers. Heb maar de klassieke gekozen o.w.v. de uniformiteit... .