Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren mijn 75D opgehaald in Tilburg. In een Tesla opgehaald van het station. Mijn 75D stond netjes op winterbanden en de zomerbanden met velgen lagen achterin. Je kon ze ook bij een bandencentrum laten afleveren, maar ik had de banden liever thuis. Morgen naar Oostenrijk ....

View attachment 267909View attachment 267907View attachment 267908
Mooi hoor! Ik heb ook een midnight silver metallic en heb er lang over getwijfeld (nog steeds wel eens;-)... Op sommige visuals vind ik hem te donker overkomen. Op jouw foto vind ik hem weer prachtig. Het lijkt echt zo'n kleur die door lichtinval en situatie kan verschieten van kleur... Veel plezier en veilige km's toegewenst!
 
  • Like
Reactions: Bob4
  • Funny
Reactions: Exiteer
Vanmiddag in Tilburg een nieuwe Model S aan de vloot toegevoegd, samen met een mede forumlid @AnalysiZ, was een gezellig middag, Ook kwam @Hans Noordsij ook nog even langs, altijd leuk om je even te spreken Hans.
7583936640_IMG_1652.jpg


De rechter Tesla is eigenlijk ook zwart :).

Wel al een paar dingetjes die nog even onderhanden genomen moeten worden.

Er rammelt iets als de radio harder staat.
Auto trekt ligt naar rechts.
Bestuurder deur sluit lastig.
Klein vlekje op de lak.

Er komen wellicht nog een paar dingetjes bij, want ik heb pas 100km gereden. Maar weet uit het verleden dat dit altijd top wordt opgelost.

Veel details zijn anders in de nieuwe auto, maar moet ze nog even back2back rijden om goed te weten wat de verschillen zijn. De 100D is in ieder geval sneller dan de 85D. Zeker vanaf 80 km/u. Het lijkt ook dat de power meer gelijkmatig wordt opgebouwd. 85D lijkt wat explosiever van start te gaan, maar neemt dat wat betreft power sneller af. de 100D lijkt rustiger van start te gaan maar geeft daarna meer power, lijkt wel of ze de eerste tel wat inhoud.

AP2 (FW 2017.50.1) sprong na 35km al aan en voelt op het eerste gezicht gelijk met AP1. Maar het lezen van verkeersborden lijkt er nog niet bij te zijn. De kerst en nieuwjaar periode beide auto's maar eens goed met elkaar vergelijken. Kom ik dus nog op terug :).
 
  • Like
Reactions: nico180 and basvk
Vanmiddag in Tilburg een nieuwe Model S aan de vloot toegevoegd, samen met een mede forumlid @AnalysiZ, was een gezellig middag, Ook kwam @Hans Noordsij ook nog even langs, altijd leuk om je even te spreken Hans.
View attachment 267984

De rechter Tesla is eigenlijk ook zwart :).

Wel al een paar dingetjes die nog even onderhanden genomen moeten worden.

Er rammelt iets als de radio harder staat.
Auto trekt ligt naar rechts.
Bestuurder deur sluit lastig.
Klein vlekje op de lak.

Er komen wellicht nog een paar dingetjes bij, want ik heb pas 100km gereden. Maar weet uit het verleden dat dit altijd top wordt opgelost.

Veel details zijn anders in de nieuwe auto, maar moet ze nog even back2back rijden om goed te weten wat de verschillen zijn. De 100D is in ieder geval sneller dan de 85D. Zeker vanaf 80 km/u. Het lijkt ook dat de power meer gelijkmatig wordt opgebouwd. 85D lijkt wat explosiever van start te gaan, maar neemt dat wat betreft power sneller af. de 100D lijkt rustiger van start te gaan maar geeft daarna meer power, lijkt wel of ze de eerste tel wat inhoud.

AP2 (FW 2017.50.1) sprong na 35km al aan en voelt op het eerste gezicht gelijk met AP1. Maar het lezen van verkeersborden lijkt er nog niet bij te zijn. De kerst en nieuwjaar periode beide auto's maar eens goed met elkaar vergelijken. Kom ik dus nog op terug :).
We hebben elkaar net gemist denk ik...
Ik moest wel lachten om die lichtkar met rijbewijsbehoud waarschuwing in de middenberm van de ringweg daar, die lijkt speciaal voor Tesla neergezet te zijn...;)
 
  • Funny
Reactions: shoot72 and Exiteer
Waarschijnlijk om die krassen zo lang mogelijk te verbergen :rolleyes:
Ha dat zou zomaar kunnen, toen ik er w
In mijn Nissan ICE zit een plaatje met de naam vd motorbouwer. Wellicht willen ze bij Tesla ook zoiets doen en zijn ze nog op zoek naar de beste vorm?
View attachment 268317
Druk op de Tesla T bovenenaan de middenconsole?

Of heb je liever de naam van de elektromotorspoelenwikkelaar ergens op een mooi plaatje in de frunk?

De signature modellen hebben de handtekening van Elon op de raarste plaatsen...:D
 
  • Funny
Reactions: Onno