Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb het heel in het begin eens nagekeken. Maar ingevuld heb ik het nog niet. Weet eigenlijk ook niet of je er zoveel aan hebt. Zeker niet als je ziet dat zo goed als iedereen zijn estimated delivery heeft gehaald ( en je je dus beter daarop kan baseren). Ik zal het alsnog proberen doen... For.the good cause

Nou, wat ik mis zijn Europese/Nederlandse autos. Het gros daar is US, en die levertijden zijn niet realistisch voor EU/NL. Ik zou daar graag wat meer Europese orders tussen zien staan.

Ondertussen nog steeds 'ingepland voor productie in onze fabriek'.
 
Hier nog iemand die nerveus zit af te wachten. Zojuist van Tesla te horen gekregen dat mijn Model S op de Idaho staat (die momenteel in de haven stil ligt). Ik houd 'm in de gaten en hoop op een levering eind maart.

Op de Maersk website kun je de planning zien; de Idaho ligt nu in Norfolk maar zal vandaag richting Antwerpen gaan. Daar is hij op de 11e, waarna hij de 12e verwacht wordt in Rotterdam. Ik heb het gevoel dat ze Maart wel gaan halen ;-)
 
Op de Maersk website kun je de planning zien; de Idaho ligt nu in Norfolk maar zal vandaag richting Antwerpen gaan. Daar is hij op de 11e, waarna hij de 12e verwacht wordt in Rotterdam. Ik heb het gevoel dat ze Maart wel gaan halen ;-)

Nou stofzuiger. Bij mij heeft de boot ruim een week over Antwerpen gedaan. vervolgens binnen 2 dagen naar Rotterdam. Dan duurt het gemiddeld een week voordat ie in Tilburg is en reken dan nog maar een week erbij op. Dus zal helaas kantje boord worden, maar ik hoop voor jou dat ze het halen!
 
Nou stofzuiger. Bij mij heeft de boot ruim een week over Antwerpen gedaan. vervolgens binnen 2 dagen naar Rotterdam. Dan duurt het gemiddeld een week voordat ie in Tilburg is en reken dan nog maar een week erbij op. Dus zal helaas kantje boord worden, maar ik hoop voor jou dat ze het halen!

Maakt mij niet zoveel uit welke week het precies wordt; Tesla zegt eind maart, als 't een week later wordt zal ik de wagen niet weigeren. Ik heb de gegevens trouwens uit mymaersk. Zal waarschijnlijk wel wat langer duren, want als je naar de historie kijkt doet ie er wat langer over...
 
Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn S op de boot staat. Nu twijfel ik wel of ze ohio of idaho zeiden na de reacties hierboven te hebben gelezen. Delivery had nog wel het idee dat het eind maart ging worden. (op het dashboard staat eind maart, begin april)
 
Welke datum kreeg je door van delivery ? Bij mij stond op de site feb-maart en zeiden ze in szc in de week van 12/03 . Als er bij jou staat maart-april dan zou ik rekenen op april. Ander zou ik er toch vertrouwen in hebben
Mijn S staat al een tijd op "eind februari-maart". Daarna per mail bevestigd voor 12 maart maar gisteren gebeld dat het tweede helft maart ging worden. Preciezer dan dat konden ze niet vertellen :-(