Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
De Ohio is los!

Ik vond de e-rally eerlijk gezegd wat "vaag", alsin het werd mij niet dudelijk wat er nu precies gebeurt. is het gewoon een hele dag rijden ergens naar toe? is het een grote meeting achtig iets? Ik heb 2 kids van 2 en 4, is het wat voor hun? Kan ik ze uberhaupt mee nemen? So many questions!
 
De Ohio is los!

Ik vond de e-rally eerlijk gezegd wat "vaag", alsin het werd mij niet dudelijk wat er nu precies gebeurt. is het gewoon een hele dag rijden ergens naar toe? is het een grote meeting achtig iets? Ik heb 2 kids van 2 en 4, is het wat voor hun? Kan ik ze uberhaupt mee nemen? So many questions!
Grappig dat je dit zo schrijft en ik ga er graag nader op in;

Toen Tesla nog helemaal niet leverbaar was in Nederland hebben wij met een aantal toekomstige Tesla eigenaren, die toentertijd de auto echt blind via het internet hadden besteld in 2013 of eerder en dus afwachtend van een auto die wij helemaal niet kenden (zoals jullie dit nu ook zijn), het idee opgevat dat als wij de auto's geleverd hadden gekregen "een rondje rond de kerk te rijden".
Wij kenden elkaar alleen via dit forum en hadden nog nooit een Tesla in het echt gezien. Bij de oproep op dit forum om mee te doen met dit rondje mee te rijden kregen wij dermate veel aanmeldingen dat we het een noodzaak vonden dit professioneel te organiseren. We hebben een non profit stichting opgericht en een goed doel gekoppeld aan "ons rondje rond de kerk" namelijk JustDigitt.
We hebben een professionele rally organisator ingehuurd, Remco van Rally en Meer (winnaar Tulpen Rally 2017) die jaarlijks prachtige routes uitzet.
We starten altijd bij een locatie met Superchargers (dit jaar Dordrecht) en eindigen bij de fabriek bij Tesla in Tilburg alwaar het diner plaats vindt, de veiling van diverse veiling items door vaste veilingmeester Bavo Galema, en er een DJ is. De route bestaat uit diverse puzzelritten waarbij er dit jaar zelfs een apart stuk van de route speciaal voor kinderen is ingericht.
Een bezoek aan www.e-rally.nl en de filmpjes van afgelopen edities bekijken en niets is vaag meer.
Zie je 1 juni in de sky bar van VdV de pre party en anders 2 juni bij de Rally!
Heel veel fun, allemaal Tesla idioten en je steunt het goede doel!!
 
  • Informative
  • Like
Reactions: MarcelS and Exiteer