Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Als ik hem voor of op 22 juni kan ophalen ben ik dik tevreden. Anders verschuift het naar juli.
Ik hoor dat er een gaatje voor mij vrijkomt maar helaas staat hij bog op de boot volgens de site. Ik heb me laten vertellen dat ze op afroep naar Tilburg komen via binnenvaart (1-2dgn).

Mijn analyse:

De containers worden dus van het Maersk schip gehaald en in de haven opgeslagen en in batches op basis van de planning in Tilburg via binnenvaart daarheen gehaald.

Dat laatste tochtje duurt 1-2dgn en dan zijn er twee stappen: eindmontage (ca 110/dag capaciteit in Tilburg) en tenaamstelling/detailing/aflevering. Beide stappen duren ca. 1 week aan doorlooptijd, misschien iets korter.
 
Ik hoor dat er een gaatje voor mij vrijkomt maar helaas staat hij bog op de boot volgens de site. Ik heb me laten vertellen dat ze op afroep naar Tilburg komen via binnenvaart (1-2dgn).

Mijn analyse:

De containers worden dus van het Maersk schip gehaald en in de haven opgeslagen en in batches op basis van de planning in Tilburg via binnenvaart daarheen gehaald.

Dat laatste tochtje duurt 1-2dgn en dan zijn er twee stappen: eindmontage (ca 110/dag capaciteit in Tilburg) en tenaamstelling/detailing/aflevering. Beide stappen duren ca. 1 week aan doorlooptijd, misschien iets korter.
In mei was het zo dat ze alle op 1 binnenvaartboot gingen. Tussen de eerste en de laatste batch zat 4 dagen ongeveer.
 
Dinsdagavond waren ze ook nog aan het produceren (normaal is dat schijnbaar niet) dit om meer te kunnen leveren voor einde kwartaal. Ook stond er een scherm met als target nog 1704stuks te produceren deze maand

Wow! 1704 is veel en ca 15-20 werkdagen werk. Webcam in de fabriek is next-level site van @Tozz?

http://dudewheresmycar.tozz.nl/tilburg.php :D
 
  • Funny
Reactions: MarcelS