Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ze worden gelost in Rotterdam, als de boot binnen is duurt het meestal nog een dag of 2-4 voor je een update ziet.
Ik zat zeker weten op de Kentucky, maar wacht nu al dagen op een statusopdate.. Bij mij is de status nog steeds: "Uw Tesla wordt nu verscheept en is onderweg naar Europa." Dus die 2-4 dagen is geen garantie. Dat, of mijn auto is van de boot geslagen...
 
  • Informative
Reactions: Advh
Ik sinds gisteren de status dat mijn auto in Tilburg is aangekomen. Vandaag zelf met Delivery gebeld. Netjes en enthousiast te woord gestaan. Auto heeft eerste assemblageproces achter de rug (accu's gemonteerd). Gaat nu het volgende proces in. Als kwaliteitscontrole 'groen' geeft, belt Delivery voor het maken van een definitieve afspraak voor de aflevering. Zoals Delivery zei: u belt net ff te vroeg.....
Naar verwachting word ik nog deze week gebeld en anders begin volgende week. Levering voor eind juni is dus zo goed als zeker en 23 juni waarschijnlijk haalbaar.

Het feit dat de auto as-we-speak in het assemblageproces zit, is goed nieuws. Maar maakt ook wel weer extra onrustig;)

Ik ga de auto met mijn zoon van ruim 10 jaar oud ophalen en we zijn van plan met het openbaar vervoer te reizen. Lange reis, maar who cares? Iemand ervaring of tips om vanaf station Tilburg bij de fabriek te geraken?
 
  • Like
Reactions: Advh
Ik sinds gisteren de status dat mijn auto in Tilburg is aangekomen. Vandaag zelf met Delivery gebeld. Netjes en enthousiast te woord gestaan. Auto heeft eerste assemblageproces achter de rug (accu's gemonteerd). Gaat nu het volgende proces in. Als kwaliteitscontrole 'groen' geeft, belt Delivery voor het maken van een definitieve afspraak voor de aflevering. Zoals Delivery zei: u belt net ff te vroeg.....
Naar verwachting word ik nog deze week gebeld en anders begin volgende week. Levering voor eind juni is dus zo goed als zeker en 23 juni waarschijnlijk haalbaar.

Het feit dat de auto as-we-speak in het assemblageproces zit, is goed nieuws. Maar maakt ook wel weer extra onrustig;)

Ik ga de auto met mijn zoon van ruim 10 jaar oud ophalen en we zijn van plan met het openbaar vervoer te reizen. Lange reis, maar who cares? Iemand ervaring of tips om vanaf station Tilburg bij de fabriek te geraken?
Ze halen je op met een taxi vanaf het station, doen ze bij mij ook.
 
De mijne, ik heb gisteren zelf gebeld en na dat telefoontje ook een mail gehad met de bevestiging voor de aflevering.
Maar dat was na de update “Your Tesla has arrived at the port in Europe.” toch? Dat geeft volgens mij aan dat hij klaar is voor aflevering.

Als ik het verhaal van Soepkop lees zal die van mij ook wel in de eindcontrole zitten. Laten ze maar mooi alle puntjes op de ï zetten en dan afleveren!

P.S. Heb wel even via mail geïnformeerd of er bijzonderheden zijn of nieuws is.
 
Last edited: