Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn er al mensen gebeld door Tesla over de aflevering van hun Models S met een 'date confirmed 15-07-2018' ?

Ik begin nu langzaam ongeduldig te worden net als een klein kind. Sorry. :)

mijn confirmation was op 7-7. aflevering 21-9 - zou ook watteerden kunnen, maar past niet in mijn agenda. Voor wat het waard is - slechts indicatief. Het is niet zo dat je na confrmation gewoon direct achteraan in de productie-rij komt.
 
Ik heb net weer delivery gebeld, en kreeg zinvolle informatie. Het is duidelijk: confirmation date en levering hebben niet heel veel met elkaar te maken. Soms configureer je een auto maar is die al geproduceerd waardoor je die VIN toegewezen krijgt, soms moet hij echt voor jou gemaakt worden en duurt het langer. Mijn auto is vrijdag aangekomen met de IDAHO maar wordt pas volgende week maandagen Tilburg verwacht (!). Op mijn opmerking dat de OHIO later is aangekomen maar dat auto's die daar op stonden toch al in Tilburg zijn antwoordde hij dat het met controles te maken kan hebben. Oftewel: de tijd tussen confirmation en delivery is echt niet meer dan indicatief en van zeer veel factoren afhankelijk, ook buiten Tesla.

Nu twee data afgesproken: de 26e gegarandeerd, maar ze gaan proberen de 21e te leveren ivm familieweekend waardoor ik de auto kan uitproberen. Ik lijk wel een kind dat onder de kerstboom ligt te wachten zeg.....fantastisch gevoel!
 
  • Like
  • Love
Reactions: Edi99 and Alain13