Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Hoera!!!

mijn status is veranderd naar "De Tesla-fabriek is uw model S aan het bouwen"
ik ga vanavond meteen weer het filmpje van de tesla fabriek kijken

alhoewel de statussen niet up to date zijn dus de auto waarschijnlijk al ergens op een pakeerplaats staat geeft het nu toch het gevoel dat ze hem aan het bouwen zijn!!! En gelukkig is het niet maandag vandaag ;-)
 
Welke VIN-nr heb je Niels ?

Hoera!!!

mijn status is veranderd naar "De Tesla-fabriek is uw model S aan het bouwen"
ik ga vanavond meteen weer het filmpje van de tesla fabriek kijken

alhoewel de statussen niet up to date zijn dus de auto waarschijnlijk al ergens op een pakeerplaats staat geeft het nu toch het gevoel dat ze hem aan het bouwen zijn!!! En gelukkig is het niet maandag vandaag ;-)

- - - Updated - - -

Wat is je VIN-nummer ? Ik heb 38823

Yes, mijn status is veranderd in
Productie voltooid
Uw Model S is onderweg vanuit de fabriek.


Nu ben ik benieuwd wanneer ik iets ga horen over de verwachte levering! :confused:
 
Ook wel bijzonder: sinds dinsdag staat de status op: wij zijn uw auto aan het bouwen. Vandaag een email dat de auto al op de boot staat en halverwege mei geleverd zal worden.

Tsja, als de informatie op de website niet up to date kan worden gehouden, hou dan op met het vertrekken van die informatie. Vind het overigens wel vreemd dat dit soort simpele zaken niet goed kan worden geregeld daar. Zo moeilijk lijkt het mij niet.
 
Ook wel bijzonder: sinds dinsdag staat de status op: wij zijn uw auto aan het bouwen. Vandaag een email dat de auto al op de boot staat en halverwege mei geleverd zal worden.

Tsja, als de informatie op de website niet up to date kan worden gehouden, hou dan op met het vertrekken van die informatie. Vind het overigens wel vreemd dat dit soort simpele zaken niet goed kan worden geregeld daar. Zo moeilijk lijkt het mij niet.


Tof voor jou! Nog enkele weken aftellen.... Welke config/kleur heb je ?