Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
De stal is klaar...

Zo, de stal is klaar. Nog minder dan een week en dan mag hij erin:
DSC_4917kl.jpg


Wanden geverfd, vloer gecoat, laadpunt laten aanleggen, kom maar op met die machine!
 
@ebullio: hahaha, dat lijkt inderdaad wel zo op de foto! Het is de 8 meter lange laadkabel die ik naar buiten heb gelegd voor de Ampera, zodat die ook nog kan laden als ik de Tesla heb. Weliswaar niet gelijktijdig, maar wel afwisselend.
 
Ziet er mooi uit @bennyvw!
Maar we gaan plekjes posten, waar hij komt te staan?
Deze installatie staat nu een paar weekjes te wachten. Aparte aansluiting met 3x25A en een vaste kabel afgesteld op 17kw. (tenminste dat hoop ik)

Ik zag trouwens dat mijn status op de website is omgezet naar: Uw Model S wordt voorbereid om opgehaald of geleverd te worden.

IMG_1187.jpg
 
Net mijn kenteken gekregen 7-TTK-?? Helaas TSL net mis gelopen ("Tesla Top Kar" is ook makkelijk onthouden ;-)
nog 8 dagen in mijn hyundai die nu echt aan alle kanten uit elkaar valt!

als Vrijdag 16 mei lukt is het exact 4 maanden en 2 dagen na het bevestigen van mijn opdracht..... netjes toch!
 
Ik heb mijn eerste proefrit gedaan op 14 maart en kan vrijwel direct daarna een besluit nemen :)
Het duurde nog tot 6 mei voordat mijn auto de status "Confirmed" heeft gekregen.
(Lease en bestel delay's :-()

Ik heb vooralsnog een delivery estimate gekregen van eind september, maar er is nog geen datum afgegeven.

Mijn model S:


19" velgen
85 kWh Model S
Grijze metallic lak
Hoedenplank
Onder nul winterpakket
Parkeersensoren
Piano zwart decorRode adapter voor laden
Stoelen zwart textiel
Supercharging Ingeschakeld
Tech Pakket
Ultra High Fidelity geluid
Volledig glazen panoramisch dak


Voor mij zijn tech features en comfort veel belangrijker dan kleuren, leer en velgen :), maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Ik volg het forum al een tijdje en het is leuk om me bij deze community aan te sluiten.
 
Today was T-Day! WAUW! Wat een wagen! Wat een assemblage-hal in Tilburg! Jullie hebben niets teveel gezegd! Ik ga weer rijden, tjuus! :biggrin:
(En dit is W., de allereerste proefrijder)
View attachment 48811

was je afgelopen avond op de a50 Arnhem - Oss te vinden? Dan heb ik je voorbij zien komen. Ik vond het heel vet om te zien, zeker omdat ik dezelfde lak en velgen heb gekozen! Alleen nog tot eind juni wachten..
 
was je afgelopen avond op de a50 Arnhem - Oss te vinden? Dan heb ik je voorbij zien komen. Ik vond het heel vet om te zien, zeker omdat ik dezelfde lak en velgen heb gekozen! Alleen nog tot eind juni wachten..

Hi Xighting, nee, was ik niet. Reed toen wel in verlengde op A59 bij Den Bosch. Eerst in mijn S60, buurman C. reed, de topsnelheid, kan ie sneller zegt hij? Ik zeg volgens mij niet! Maar hij was onder de indruk van de soepele acceleratie. Vervolgens rij ik in zijn vrij nieuwe BMW 640D (130K), zelfde stuk maar 55 km harder, en ik moet zeggen: niet te min! (Eén puntje: FC Head up display béétje gemiste kans van TM) Maar ruilen? Denk het niet! En dan heb ik een S60. 'Ons' topmodel P85+ kan de vergelijking natuurlijk een stuk beter aan. Succes met wachten. Eind juni is te doen lijkt me.