Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Mooi op tijd voor een maiden voyage met gelijkgestemden op 17 mei: E-rally 2014 - Een tourtocht voor volledig elektrisch aangedreven voertuigen

Kan helaas niet; zit in Porto voor mijn werk. Klinkt op zich goed, maar ik denk dat ik toch liever deze kans had gegrepen om een rondje met jullie te rijden en van alle praktische kennis aanwezig wat "brains te picken".. (als hoe overtuig ik het thuisfront dat we de ratelende cilinders van de X5 deze zomer thuis kunnen laten en relaxed met de MS de zon gaan opzoeken)...;-)
 
wie gaat er allemaal volgende dinsdag?

ik zal er zijn.
Jij toch ook ?

- - - Updated - - -

waar kan je die bekomen?

waren op de FirstTuesdays te bekomen... eigen schuld :wink:
maar Byron zal er nog wel eentje hebben voor jou.

- - - Updated - - -

Maar nu weer even een serieuze noot!!!!! ik ben net gebeld dat mijn auto op de boot staat!!!!!!!!
ipv 22 mei staat hij 16 mei klaar!!!!!

Het E-Rally is druk aan het lobbyen geweest bij Tesla, om sneller uit te leveren.
zodat jullie mee kunnen doen met de Rally.

inschrijven : link hieronder.
 
spannend he.
en het wordt alleen maar leuker !

nou ik weet het niet....ik zit nu op T-14 days. En de spanning neemt toe.
Het enige dat je kunt doen: is verzekering regelen (check), factuur betalen (check) en zo veel mogelijk tijd op dit forum rondbrengen. Dus beste T-riders: het is moeilijk. Maar blijf vooral jullie verhalen posten, liefst met foto's. Hele rijen wachten lezen ze met veel plezier.