Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn wachten is bijna over!
Morgen om deze tijd rijd ik vanaf Amsterdam weer terug naar huis in mijn S
Ik ben echt zo benieuwd!!!!

Normaal ging mijn hart alleen sneller kloppen van Klassiekers zoals Jaguar E-type, Austin Healey maar ook de originele Mini deed het erg goed voor me!
Ik heb jaren in een Mini Innocienti Cooper uit 1972 gereden, zelfs toen ik mijn bedrijf gestart was ben ik hiermee nog naar klanten gegaan het eerste jaar, altijd leuk voor een praatje)....
nieuwe auto's doen me eigenlijk nooit zo veel (beetje karakterloos vind ik het, alleen al onder de motorkap, dat je alleen maar een plastic kap ziet met een olie dop er in)

maar Tesla is dan toch wel weer even wat anders! Ik heb het gevoel weer van vroeger dat je als 6 jarige niet kon slapen omdat je de volgende dag jarig bent

Helaas kon ik mijn agenda niet meer omgooien om toch nog aan te sluiten bij de Rally zaterdag maar ik zal het nieuws in de gaten houden!

aan de wachtende, Succes! en houd vol ;-)
 
Vandaag nog contact gehad met Tesla:

Over de levering kan ik u helaas nog geen nieuws brengen. De datum en tijd zullen we vastleggen wanneer uw Model S de haven van New York heeft verlaten. Voor zover ik nu in het systeem kan zien lijkt de tweede week van juni de week waarin levering zal plaatsvinden. Wanneer uw Model S op het schip staat zal ik u direct contacteren zodat de datum vastgezet kan worden.
 
Dat lijkt me ook verstandig om het te verspreiden, mocht een schip onverwachts stranden en/of zinken dan is de schade beperkt. Maar hopen dat ze allemaal netjes worden afgeleverd. Jammer dat je je auto niet kan volgen op een kaart zodat je weet waar ie realtime is want dat wachten is niet mijn sterkste punt :rolleyes:
 
Jammer dat je je auto niet kan volgen op een kaart zodat je weet waar ie realtime is want dat wachten is niet mijn sterkste punt :rolleyes:
Jij gaat het nog zwaar krijgen.... Naarmate de levering dichterbij komt wordt het ongeduld alleen maar groter:mad:. Maar als ie er dan uiteindelijk is:love::love::love:, dan wil je nooit meer anders, wat je ook voor moois gereden hebt tot nu toe.
 
Dat lijkt me ook verstandig om het te verspreiden, mocht een schip onverwachts stranden en/of zinken dan is de schade beperkt. Maar hopen dat ze allemaal netjes worden afgeleverd. Jammer dat je je auto niet kan volgen op een kaart zodat je weet waar ie realtime is want dat wachten is niet mijn sterkste punt :rolleyes:

Het gaat zo: De boot vertrekt met X-aantal auto's er op. Wanneer er enkele dagen later weer een auto voor Europa klaar is, keert de boot terug om deze op te halen.
Daarom duurt het even, en kan men ook niet met zekerheid zeggen hoe lang de boot er uiteindelijk over zal doen om de overkant te bereiken!
 
Jij gaat het nog zwaar krijgen.... Naarmate de levering dichterbij komt wordt het ongeduld alleen maar groter:mad:. Maar als ie er dan uiteindelijk is:love::love::love:, dan wil je nooit meer anders, wat je ook voor moois gereden hebt tot nu toe.

Ik heb het nu al zwaar ... nooit geweten dat k zo ongeduldig kon worden, maar zoals je al aangeeft het is uiteindelijk het wachten waard :tongue: