Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
7upa6y9u.jpg


etyvejud.jpg


Daar is ze dan...
 
Wow, mooi , hoe voelt t?
Echt waanzinnig, vanmiddag lekker cruisen met gezin. Dakje open, internetradio aan, verder amper wind- of rolgeluiden. Trok veel bekijks in 't dorp.
Ben er echt heel blij mee. Nu ik hem een paar dagen heb, kan ik ook bevestigen dat laden ook écht geen probleem is. (ik was meer tijd kwijt met tanken)

(Iemand vroeg laatst naar de achterkant, ik heb de tekst: "Model S" en "85" weg laten halen, en een smallere nummerplaathouder gebruikt. Ziet een stuk strakker uit.

Ik ben nu nog wat kleine "Upgrades" aan het overwegen:
- BlackVue 550 GW
- Center Caps (rode "T" in de velgen)
- LED verlichting trunk/frunk
- foam/schuim in banden aanbrengen (doel: 7-11 dB reductie)
- Modesta coating

Bij deze nog een bedankje naar alle forumleden voor jullie inzichten en tips afgelopen maanden (van aankoop tot aflevering). Echt top!
 
Echt waanzinnig, vanmiddag lekker cruisen met gezin. Dakje open, internetradio aan, verder amper wind- of rolgeluiden. Trok veel bekijks in 't dorp.
Ben er echt heel blij mee. Nu ik hem een paar dagen heb, kan ik ook bevestigen dat laden ook écht geen probleem is. (ik was meer tijd kwijt met tanken)

(Iemand vroeg laatst naar de achterkant, ik heb de tekst: "Model S" en "85" weg laten halen, en een smallere nummerplaathouder gebruikt. Ziet een stuk strakker uit.

Ik ben nu nog wat kleine "Upgrades" aan het overwegen:
- BlackVue 550 GW
- Center Caps (rode "T" in de velgen)
- LED verlichting trunk/frunk
- foam/schuim in banden aanbrengen (doel: 7-11 dB reductie)
- Modesta coating

Bij deze nog een bedankje naar alle forumleden voor jullie inzichten en tips afgelopen maanden (van aankoop tot aflevering). Echt top!

Klinkt goed, maakt het wachten nog zwaarder .... Nog een paar dagen ;-)

ik ben zelf ook een paar zaken aan het overwegen:
- BlackVue 550 GW
- Modesta of opticoating
 
Echt waanzinnig, vanmiddag lekker cruisen met gezin. Dakje open, internetradio aan, verder amper wind- of rolgeluiden. Trok veel bekijks in 't dorp.
Ben er echt heel blij mee. Nu ik hem een paar dagen heb, kan ik ook bevestigen dat laden ook écht geen probleem is. (ik was meer tijd kwijt met tanken)

(Iemand vroeg laatst naar de achterkant, ik heb de tekst: "Model S" en "85" weg laten halen, en een smallere nummerplaathouder gebruikt. Ziet een stuk strakker uit.

Ik ben nu nog wat kleine "Upgrades" aan het overwegen:
- BlackVue 550 GW
- Center Caps (rode "T" in de velgen)
- LED verlichting trunk/frunk
- foam/schuim in banden aanbrengen (doel: 7-11 dB reductie)
- Modesta coating

Bij deze nog een bedankje naar alle forumleden voor jullie inzichten en tips afgelopen maanden (van aankoop tot aflevering). Echt top!

Je S staat bij de RDW als performance geregistreerd!