Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
VIN 69320 en nog steeds in "entering the prod queue". Heb ik het gevoel dat het allemaal wat trager begint te lopen?

Het valt inderdaad op. Er is iets wat voor deze vertraging zorgt maar we weten niet wat. Misschien zijn het opnieuw die next gen achterbanken. Vandaar mijn vraag of dit fenomeen specifiek was voor P85Ds. Wat ook opvalt is dat de productie van de 85D een 3-tal weken naar achter is geschoven (zou nu half februari starten). En dat is ook een AWD model dus misschien zijn ze met verbeteringen bezig en wachten ze op onderdelen of zo. Een paar weken vertraging om een betere wagen af te kunnen leveren is het voor mij meer dan waard. Het is alleen lastig als je niet weet wat er precies speelt.

- - - Updated - - -

Volgens Tesla NL (die belde ivm de achterbank wensen) zou hij 26 jan uit productie komen. Ook bij mij staat nog steeds 'in production' VIN 69719

Ben jij op 22/12 in productie gegaan, Eric? Dat is eigenaardig met een 2015 VIN. En nu nog steeds in productie. Dat is dan zoals onze collega in Noorwegen die ook al meer dan een maand in productie is. Ooit komen ze er uit, dat is iets wat zeker is. :rolleyes:
 
Het valt inderdaad op. Er is iets wat voor deze vertraging zorgt maar we weten niet wat. Misschien zijn het opnieuw die next gen achterbanken. Vandaar mijn vraag of dit fenomeen specifiek was voor P85Ds. Wat ook opvalt is dat de productie van de 85D een 3-tal weken naar achter is geschoven (zou nu half februari starten). En dat is ook een AWD model dus misschien zijn ze met verbeteringen bezig en wachten ze op onderdelen of zo. Een paar weken vertraging om een betere wagen af te kunnen leveren is het voor mij meer dan waard. Het is alleen lastig als je niet weet wat er precies speelt.

- - - Updated - - -



Ben jij op 22/12 in productie gegaan, Eric? Dat is eigenaardig met een 2015 VIN. En nu nog steeds in productie. Dat is dan zoals onze collega in Noorwegen die ook al meer dan een maand in productie is. Ooit komen ze er uit, dat is iets wat zeker is. :rolleyes:

Dat is wat MyTesla melde. Echter de Tesla Nederland sprak ik 2 weken geleden. Die vertelde dat hij toen echt de productie in ging. Stelde mij de vraag of ik de NextGen achter bank wilde of de oude die volledig plat kan. Productie zou tussen de 5-8 dagen zitten. Ook begrepen dat als hij in MyTesla nog op 'in productie' staat het proces toch al wel verder kan zijn.
 
Hebben jullie het ook zo moeilijk om je DS te bereiken?
Ik heb al enkele keren gevraagd om me terug te bellen sinds 13/01, maar spijtig genoeg geen telefoon of mailtje...
Is het abnormaal druk bij Tesla met het autosalon of zo?

Probeer eventueel eens Nederland? Op het pdf document met je configuratie "ONTWERP BEKIJKEN" staat bovenaan rechts een telefoonnummer en een e-mail adres.

- - - Updated - - -

Is het jullie ook opgevallen dat in het pdf document met je configuratie (downloadbaar via de knop ONTWERP BEKIJKEN in My Tesla) nu opnieuw de next gen seats achteraan zichtbaar zijn indien je die hebt besteld? Het is goed dat ze dat aangepast hebben want het zorgde voor onnodige ongerustheid.
 
Probeer eventueel eens Nederland? Op het pdf document met je configuratie "ONTWERP BEKIJKEN" staat bovenaan rechts een telefoonnummer en een e-mail adres.

- - - Updated - - -

Is het jullie ook opgevallen dat in het pdf document met je configuratie (downloadbaar via de knop ONTWERP BEKIJKEN in My Tesla) nu opnieuw de next gen seats achteraan zichtbaar zijn indien je die hebt besteld? Het is goed dat ze dat aangepast hebben want het zorgde voor onnodige ongerustheid.

Ja inderdaad, NG-seats staan er terug op.
Blijkbaar is Daniel ook mijn DS (hoe bizar het ook is, want ik haal m'n wagen in Aartselaar af), maar ik krijg hem maar niet te pakken...
Dan NL maar eens bellen... :)
 
Ja inderdaad, NG-seats staan er terug op.
Blijkbaar is Daniel ook mijn DS (hoe bizar het ook is, want ik haal m'n wagen in Aartselaar af), maar ik krijg hem maar niet te pakken...
Dan NL maar eens bellen... :)

Als ik geen reactie krijg ga ik er van uit dat die mannen overbevraagd zijn. Het is niet goed maar het is moeilijk hen dat persoonlijk kwalijk te nemen als ze al gekke uren werken. Tesla management moet hier eens prioritair werk van maken. Met een centraal call center bvb. Alle info zou toch in hun globaal informatie-systeem beschikbaar moeten zijn.

Gelukkig hebben we hier mekaar nog. Als je geen on-line presence hebt, zal dat veel moeilijker verteerbaar zijn denk ik.
 
Hier wordt de laadpaal maandag geïnstalleerd :biggrin:

Ik zal ook maar eens beginnen mijn spullen in mekaar te vijzen. Heb het materiaal al een paar weken liggen. Tot de verzwaring kan ik dan alvast mijn plan trekken met 3x16A.
Mijn wagen is nu al 15 dagen in productie. Er komen nu wagens uit productie die een week later gestart zijn. Probeer daar maar eens wijs uit te geraken.
 
Ik zal ook maar eens beginnen mijn spullen in mekaar te vijzen. Heb het materiaal al een paar weken liggen. Tot de verzwaring kan ik dan alvast mijn plan trekken met 3x16A.
Mijn wagen is nu al 15 dagen in productie. Er komen nu wagens uit productie die een week later gestart zijn. Probeer daar maar eens wijs uit te geraken.

Jan, hoe langer je wacht, hoe sneller die is. (Dit zou Cruijff, ons Nederlandtalig taalwonder, gezegd kunnen hebben)

Na de tweet van Elon gaat er NOG 0.1 sec vanaf. Als dat zo doorgaat, kun je binnenkort tijdreizen maken, en dan haal je al deze wachttijd ineens in :) V7, schat ik.
 
Jan, hoe langer je wacht, hoe sneller die is. (Dit zou Cruijff, ons Nederlandtalig taalwonder, gezegd kunnen hebben)

Na de tweet van Elon gaat er NOG 0.1 sec vanaf. Als dat zo doorgaat, kun je binnenkort tijdreizen maken, en dan haal je al deze wachttijd ineens in :) V7, schat ik.

LOL :biggrin:

Ik hoop stiekem dat ik zaterdagavond een D ga kunnen knuffelen in Tilburg. Zou een mooie surprise zijn tijdens de New Years Party en het geeft weer wat moed.
Volgens mij zijn ze mijn wagen aan het gebruiken om de torque sleep mee uit te testen en het wil precies niet lukken. :scared: