Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
juiste nummerplaat, juiste stall... maar verkeerde auto !
close, but no cigar.;)
Als 't dan echt moet... :cool:

tmc1.jpg
 
Nog 5 dagen, Chrome vervangen door Glossy Black! (Wrap):cool:

Tof! Benieuwd naar het eindresultaat. Let even op dat ze je chromestrip op de achterklep goed vastzetten. Die ging bij mij de eerste keer loszitten. En zet je spiegels eerst op niet inklappen totdat de folie+lijm volledig gesettled is. Anders drukt je spiegel tegen de folie op de chromestrip. Daardoor had ik een rimpel en moest de strip opnieuw.
 
  • Helpful
Reactions: MarcelS
Krijg je de laadkaber er überhaupt af zonder een sleutel in de nabijheid?
Niet aan de auto kant. Ook niet sinds de laatste updates, het kan nu wel indien de auto aan een TWC staat en klaar is met laden.
De laadpaalprovider kan wel op afstand de paal resetten, de kabel ontgrendeld dan aan de kant van de lader.
 
  • Helpful
  • Informative
Reactions: MarcelS and Exiteer
Zojuist A1, afslag 13 Amersfoort Noord. Blauwe X100D (RH-***-*) met een mevrouw achter het stuur. Bovenaan de afrit stond je nog even naast me (ik denk m’n wielen te checken) Jij ging bij de verkeerslichten bij de Rondweg linksaf richting (Mac) Nieuwland, ik (zwarte X100D met dikke wielen:cool:) rechtsaf richting Emiclaer.
Ik zie tegenwoordig steeds meer X’en in Amersfoort, leuk!:cool:
 
Zojuist A1, afslag 13 Amersfoort Noord. Blauwe X100D (RH-***-*) met een mevrouw achter het stuur. Bovenaan de afrit stond je nog even naast me (ik denk m’n wielen te checken) Jij ging bij de verkeerslichten bij de Rondweg linksaf richting (Mac) Nieuwland, ik (zwarte X100D met dikke wielen:cool:) rechtsaf richting Emiclaer.
Ik zie tegenwoordig steeds meer X’en in Amersfoort, leuk!:cool:
Volgens mij ben je TMC met Tinder aan het verwarren.
 
Hahahaha! Kan niet ontkennen dat ze een goede smaak heeft. Een Obsidian Black Model X, die net gepoetst is met donkere Vörsteiner wielen is met zo’n zomer zonnetje erop is blijkbaar best een chick magnet.:cool: