Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Wordt inmiddels zo gewoon in het westen om een Model S tegen te komen.. deze draaide gisteren net voor mij de PC Hooft in Amsterdam in... Je ziet dan overigens pas goed hoeveel bekijks de wagen nog steeds trekt !

PC hooft.jpg
 
Wow jij weet de kentekens van anderen al uit je hoofd ?

Aandacht genoeg in ieder geval voor de MS. Afgelopen weekend in Vlissingen geweest en stonden 2 jongen te kijken naar de wagen toen ik net vertrok om bij jou te komen laden.
Ik heb 8-SGN-12 als kenteken, dusdan onthoudt ik 8-SGN-25 beter :)

In Zeeland blijf je nog een unicum met een Model S, dat is wel érg leuk. Overigens had mijn buurt ook al direct opgemerkt dat er ineens een rode Model S op mijn oprit stond :)
 
Ik heb 8-SGN-12 als kenteken, dusdan onthoudt ik 8-SGN-25 beter :)

In Zeeland blijf je nog een unicum met een Model S, dat is wel érg leuk. Overigens had mijn buurt ook al direct opgemerkt dat er ineens een rode Model S op mijn oprit stond :)
We hebben natuurlijk ook nog de mosterdmaker uit Zeeland met de MS. En komend weekend ga ik het verbruik op de A58 uitproberen, weekendje in ons vakantiehuisje in Zeeland.
 
We hebben natuurlijk ook nog de mosterdmaker uit Zeeland met de MS. En komend weekend ga ik het verbruik op de A58 uitproberen, weekendje in ons vakantiehuisje in Zeeland.
Mijn ervaring geeft dat de A58 20wh/km meer verbruik heeft dan de A2. Zal waarschijnlijk niet puur het asfalt zijn, maar ook de weersomstandigheden (meer wind etc).
Meteen merk is dat er VEEL wind is in Zeeland. Zeker als je gaat vergelijken met Limburg, hier is wel wind, maar beduidend minder.
 
Ik zag vanmiddag bij Sauna Diana in Zundert twee blauwe en een rode. Kentekens 2-SVP-xx, 12-STP-xx en 34-SNL-xx Mensen van hier?

" Waar u het middelpunt van alle aandacht bent. Attent en gastvrij. Veilig en geborgen. En uiteraard discreet.
Zodra u onze ruime privé parking oprijdt, voelt u zich thuis. Een rijke ambiance met heel bijzondere faciliteiten. In een omgeving die recht doet aan uw persoonlijkheid."