Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag stond er een BMW naast me bij het stoplicht, raam open en vroeg wat voor auto dat was. Ik vertelde Tesla en dat ie 100% elektrisch is.
Hij keek wat meewarig, zei dat het een mooie auto is en vroeg nog waar die gemaakt worden. Hij reed rechtdoor ik sloeg af, maar bij de oprit naar de snelweg stonden we weer bij elkaar. Een minuut later was die meewarige blik wel verdwenen denk ik.
Onder welke steen kom je vandaan gekropen als je nu Tesla nog niet kent?
 
Vandaag stond er een BMW naast me bij het stoplicht, raam open en vroeg wat voor auto dat was. Ik vertelde Tesla en dat ie 100% elektrisch is.
Hij keek wat meewarig, zei dat het een mooie auto is en vroeg nog waar die gemaakt worden. Hij reed rechtdoor ik sloeg af, maar bij de oprit naar de snelweg stonden we weer bij elkaar. Een minuut later was die meewarige blik wel verdwenen denk ik.
Onder welke steen kom je vandaan gekropen als je nu Tesla nog niet kent?
Lijkt me eerder dat hij onder een olievat gelegen heeft...

Wel mooi, ik moet ook altijd die BMW's de achterkant laten zien!
 
Vandaag stond er een BMW naast me bij het stoplicht, raam open en vroeg wat voor auto dat was. Ik vertelde Tesla en dat ie 100% elektrisch is.
Hij keek wat meewarig, zei dat het een mooie auto is en vroeg nog waar die gemaakt worden. Hij reed rechtdoor ik sloeg af, maar bij de oprit naar de snelweg stonden we weer bij elkaar. Een minuut later was die meewarige blik wel verdwenen denk ik.
Onder welke steen kom je vandaan gekropen als je nu Tesla nog niet kent?
Ik had vorige week hetzelfde met een Luxemburgse Audi in Brussel. Raampje naar beneden. "Rijdt hij goed?". Ik kon mijn lach niet bedwingen. Het was file dus ik kon spijtig genoeg het volle potentieel niet laten zien. Maar het geeft toch wel een apart gevoel. Ik krijg best wel wat reacties.
 
om iets voor 17uur een witte gespot op de afrit van Waasmunster. Ik heb er nog even naast gaan staan met de mijnen, maar de bestuurder was te druk bezig met zijn scherm en zag me pas als ik weer vertrok. vorige week nog een roadster tegen gekomen hier in waasmunster en vingertje opgestoken naar elkaar (wijsvinger hé:wink:)
 
Vanmiddag heb ik een tijdje achter een zilvergrijze p85 gereden op de A4 tussen Schiphol en Den Haag. 4-SFR-44, iemand van hier?

P.S. Kijkend naar een andere MS op de snelweg valt pas op hoe breed de auto eigenlijk is. Een Audi A5 bijvoorbeeld is een stuk smaller.
 
Vanmiddag heb ik een tijdje achter een zilvergrijze p85 gereden op de A4 tussen Schiphol en Den Haag. 4-SFR-44, iemand van hier?

P.S. Kijkend naar een andere MS op de snelweg valt pas op hoe breed de auto eigenlijk is. Een Audi A5 bijvoorbeeld is een stuk smaller.

Ik wordt af en toe ook gek van hoe breed de wagen is (ik parkeer dagelijks in een wat oudere, smallere parkeergarage, pfff :)
 
Ik wordt af en toe ook gek van hoe breed de wagen is (ik parkeer dagelijks in een wat oudere, smallere parkeergarage, pfff :)
hebben wij een oplossing voor gevonden... Extra plekkie huren:cool:
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    866 KB · Views: 368