Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien iets om met autopilot te proberen. Even in de auto achter je stappen.:wink: Wordt een leuk viral youtube filmpje!

Nou, pas op! Ik heb dat wel eens gehad met mijn huidige BMW met automaat. Even snel een paar brieven in de brievenbus doen en vergeten de auto in de P te zetten, ik stap uit en de auto ging toch echt rijden. Ik wist niet hoe snel ik weer in de auto moest springen om op de rem te trappen want anders had ik het nakijken. Had ik inderdaad even mijn verlichting achter zelf kunnen controleren, behalve de remlichten dan. :redface:
 
Ik ga eens een Tesla-Stammtisch regelen in Down Under te Nieuwegein/Houten op een vrijdagmiddag. Op het Duitse Forum doen ze dat ook, en lijkt erg gezellig te zijn.

Helaas lukt me dat a.s. vrijdag niet wegens familieomstandigheden. Datumvoorstel volgt zsm. Nu met gratis led-inspectie.

We wachten het af. Vrijdag a.s. zou ook niet kunnen wegens eveneens familieomstandigheden. Weekend Vennenbos in dit geval :)