Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Windmolens hebben idd een rode stekker... overigens is die bedoeld om de molen van stroom te voorzien, en komt die van het net, en niet rechtstreeks van de molen.... (voor zover ik heb begrepen...)
Maar wel een mooi plaatje.
Is wel al voorgegaan door een roadster geloof ik...

image.jpg
 
Bijna. Het is een collega van rsarthur. Alphons Wispels is de oprichter van Raedthuis en Pure Energy.

Yep, wij kunnen de Tesla's opladen aan onze windmolens. Binnenin zit vaak een krachtstroompunt. Leuk voor als je eens wat mensen een project laat zien en pure onversneden windstroom je auto in laat lopen. Je tankt dan "achter de meter", dus niet van het net. ;-)

Arthur Vermeulen on Twitter:
 
Last edited:
Yep, wij kunnen de Tesla's opladen aan onze windmolens. Binnenin zit vaak een krachtstroompunt. Leuk voor als je eens wat mensen een project laat zien en pure onversneden windstroom je auto in laat lopen. Je tankt dan "achter de meter", dus niet van het net. ;-)

Arthur Vermeulen on Twitter:

Binnenkort is het supercharger protocol bekend. Kun je dan zorgen dat Tesla's even kunnen laden bij jullie windmolens? :)
 
Yep, wij kunnen de Tesla's opladen aan onze windmolens. Binnenin zit vaak een krachtstroompunt. Leuk voor als je eens wat mensen een project laat zien en pure onversneden windstroom je auto in laat lopen. Je tankt dan "achter de meter", dus niet van het net. ;-)

Arthur Vermeulen on Twitter:

Leuk! In Noorwegen rijden er ook inspecteurs van kleine hydro centrales rond die daar ook hun S laden tijdens inspecties.
 
Goed plan! Komt onze specialiteit snelwegmolens eindelijk van pas ;-) A12 Waddinxveen, A30 Ede, A59 Den Bosch, A1 Deventer, A4 Dinteloord

Prima locaties. Jason a.k.a. Wk057 heeft een ChaDemo gesloopt om het protocol te reverse engineeren. Hij heeft ook een enorme accu capaciteit thuis op basis van oude Tesla packs, en hij wil graag thuis Superchargen :) Ik zoek het linkje er even bij, dan kom ik binnenkort bij jullie laden! ;)