Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Niet slim genoeg voor een Tesla? :)
Hij omringt zich wel met slimme mensen bij zijn beslissingen. Waarschijnlijk rijden die met een Tesla.

Aan de opleiding zal het niet liggen. We hebben op dezelfde lagere school gezeten in sint Niklaas. Ik zat bij zijn broer (Noël) in de klas en mijn broer zat bij Michel.
Ik ben wel 2 jaar langer naar school geweest (afgestudeerd op mijn 16 jaar;))
de tesla is niet opvallend genoeg meer voor hem denk ik.
 
Een paar dagen in Belgie doorgebracht met het gezin, slechts 1 MS in het wild gezien!

In Hoegaarden stond op 4 mei rond lunchtijd aan de markt deze (met een iets uitgebreider nummerbord dan hier):
IMG_20160504_111507a.jpg
 
Uiteraard kennen we niet het echte verhaal en ligt de eigenaar misschien wel in het ziekenhuis te vechten voor zijn leven, terwijl zijn naasten wel iets anders aan hun hoofd hebben dan de ergens in London achtergebleven auto te traceren. Of het is gewoon The Hangover Part n+1 waar hij onbedoeld in terecht is gekomen.
 
  • Like
  • Love
Reactions: PascalH and Ivo-G
Uiteraard kennen we niet het echte verhaal en ligt de eigenaar misschien wel in het ziekenhuis te vechten voor zijn leven, terwijl zijn naasten wel iets anders aan hun hoofd hebben dan de ergens in London achtergebleven auto te traceren. Of het is gewoon The Hangover Part n+1 waar hij onbedoeld in terecht is gekomen.
Precies. Iedereen staat klaar met een strafmaat en springt meteen naar de conclusie dat hij doelbewust zijn auto daar dagenlang heeft achtergelaten. Waarom zou hij dat doen? Ligt het niet meer voor de hand dat er hier van een onvoorziene en ongebruikelijke situatie sprake is?
 
  • Helpful
Reactions: PascalH