roberto3176
Member
Knap staaltje omdenkendus, als hij in de weg staat, even dringend de taxi bellen en hem naar een afgelegen adres sturen.(wel een tesla eisen natuurlijk)
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Knap staaltje omdenkendus, als hij in de weg staat, even dringend de taxi bellen en hem naar een afgelegen adres sturen.(wel een tesla eisen natuurlijk)
Zo is dat.Blijkbaar is er een goede reden waarom deze taxi-uitbater geen telefoonnummer op zijn auto vermeldt...
(Misschien daarom toch maar consequent bellen/mailen met Tesla hierover? ServiceHelpEU @ TeslaMotors.com)
Hij doet t maar een sec of 10. Dan schakelt ie weer naar normaal.Misschien kun je 'm wel in regenboogkleurtjes laten knipperen?
Kan... Ben benieuwd hoe je erover denkt als jij op doorreis bent met je gezinnetje en staat te wachten op een Tesla die reeds vol is waarvan de bestuurder in geen velden of wegen te bekennen is.
Ben benieuwd of je reactie gaat krijgen.Zo is dat.
Dear folks at Tesla,
https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/1525621/ (post 2288) shows a pic of a taxi standing at the SuC in Nimes (France), parked without charging, probably ready, when I arrived there last Saturday at around 10.30 a.m.. It was still standing there 45 minutes later, pic shot at 11:14:35. Not a person around. Car not charging.
This is not the first time, other TMC members have encountered the same pirate (his/her taxi, that is). Another illustrated post can be found in the same thread, and I have seen others earlier.
Nimes of course is a 2 stall SuC and maximum courtesy is required. Imagine someone else arriving just ahead of you, using the other stall, and you needing to wait for perhaps an hour until it's your turn. This actually happened to at least one other TMC member.
Maybe Tesla can monitor the situation and/or trace the driver and remind him/her how SuC’s should be used? Thank you in advance, on behalf of many!
Best regards,
Wat ik bedoel is: het heeft geen zin om hier in het forum er over door te zitten zagen (in een verkeerde thread dan nog!). Als er iets aan gedaan moet worden, dien je de juiste instanties in te schakelen, zoals hier dus ook al gesuggereerd is. De taxidienst, Tesla, de SuC eigenaar,...
Ik hou er pas over op wanneer ik weet wie het wasWat ik bedoel is: het heeft geen zin om hier in het forum er over door te zitten zagen (in een verkeerde thread dan nog!). Als er iets aan gedaan moet worden, dien je de juiste instanties in te schakelen, zoals hier dus ook al gesuggereerd is. De taxidienst, Tesla, de SuC eigenaar,...
jean-marie dus, 99,999% zekerIk hou er pas over op wanneer ik weet wie het was
als je gratis oplaadt dan is elke km direct al winstHoe verdient ie zijn geld als hij daar de hele tijd staat?
Dear management of Taxi Nimes – Jean Marie ,
Wie was / wie waren het?(post 2288) shows a picture of a taxi standing at the SuC in Nimes (France), parked without charging, probably ready, when I arrived there last Saturday at around 10.30 a.m.. It was still standing there 45 minutes later, pic shot at 11:14:35. Not a person around. Car not charging.
This is not the first time, other TMC members have encountered the same situation. Another illustrated post can be found in the same thread, and I have seen others earlier.
Nimes of course is a 2 stall SuC and maximum courtesy is required. Imagine someone else arriving just ahead of you, using the only stall that is not being used by the parked taxi, and you needing to wait for perhaps an hour until it's your turn. This actually happened to at least one other TMC member.
I would politely ask you to reconsider how this SuperCharger can be used in line with Tesla policy guidelines and observing the needs of fellow Tesla drivers.
Thank you in advance, on behalf of many!
Yours faithfully,
Mwah, hij heeft Google translate hoor. Blijkt ook wel, want hij heeft gereageerd. Eenmaal in het Frans, en eenmaal in GoogleDeutsch. Waar zal ik het plaatsen?Leuk dat je hem op zijn Engels een mail stuurt, maar negen van de tien Fransozen kunnen geen Engels, en zo komt je bericht nog niet aan.
Mwah, hij heeft Google translate hoor. Blijkt ook wel, want hij heeft gereageerd. Eenmaal in het Frans, en eenmaal in GoogleDeutsch. Waar zal ik het plaatsen?
Ook vraagt meneer/mevrouw z.n. om het kenteken onleesbaar te maken. Heeft iemand een idee hoe ik zo'n oude post nog kan (laten) editen?