Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Kees, ik zou me echt niet bang laten maken door zo'n typisch Franse reactie.. . Heb er een paar jaar gewoond en ik proef hier weer de reden waarom ik zo'n hekel heb gekregen aan dat typische egocentrische Franse gedrag.. (de goede niet te na gesproken).. Met name in grote steden als Parijs.. En let wel - als jij een foto had geplaatst van de taxi met een bericht over je geweldig positive ervaring met hem tijdens een rit dan had hij echt anders gereageerd... Het is helemaal niet de bedoeling dat je er 1,5 uur gaat staan, en ook niet dagelijks etc.. dus hij zit gewoon fout. Point !
 
Om dan maar meteen de positieve kant weer op te gaan en ontopic te blijven: vanmorgen een zwarte s op de kijenbergseweg richting renkum. Kwam op een onhandig moment langs, daardoor enkel het cijfer 56 kunnen zien in het kenteken. Het valt mij ook op dat audi's best wel wat weghebben van Tesla's als ze van een grote afstand op je af rijden (maar alleen van grote afstand! :eek:)
Ik heb dat soms ook met de achterkant van Jaguar, dan denk ik dat er een Model S rijdt, tot ik wat dichterbij kom natuurlijk.

Gisteren reed ik Almelo in achter een mooie witte Model S met spoiler, dus we reden met 2 witte S'jes achter elkaar :) Jammer genoeg moest ik vrijwel direct afslaan, dus het was een situatie van 10 seconden...
 
Ik heb dat soms ook met de achterkant van Jaguar, dan denk ik dat er een Model S rijdt, tot ik wat dichterbij kom natuurlijk.

Gisteren reed ik Almelo in achter een mooie witte Model S met spoiler, dus we reden met 2 witte S'jes achter elkaar :) Jammer genoeg moest ik vrijwel direct afslaan, dus het was een situatie van 10 seconden...
Ik reed een jaar of 2 geleden in de avondfile op de A12 naar huis en zag een erg mooie auto zo'n 100 meter voor me rijden, dacht nog: dat is een mooie sportwagen (met zo'n breed remlicht in de achterruit), bleek even later, tot mijn niet geringe genoegen, dezelfde auto te zijn die ik reed.
 
Op vrijdag de 13e, mei 2016, bij het Noorderstrand van Scheveningen, een rode JJ. Aan het paaltje precies voor mijn zilveren, ook aan het paaltje.

Iemand van hier (of daar)?

DSC_0141.JPG
 
Volgende keer zwaai ik terug ;-)

+1, zo kwam ik (om meteen een duwtje in de goede richting te geven) zaterdag 7 mei rond 17:00 een bruine MS tegen op de Utrechtseweg bij kruispunt Kievitsdel (tussen Doorwerth en Renkum). Een dame achter het stuur en (haar/een) man naast haar. Ik zwaaide nog in een reflex (was in een bocht) maar mocht helaas niet baten. Zij lette goed op de weg en zag mij daarom niet zwaaien. Gebeurde in een bocht en daarom geen kenteken gezien.
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Gisteren op de A13 vanuit Den Haag afslag Delft, de N470 op richting Pijnacker, een 'smurfenblauwe' MS.
Zag er wel heel gaaf uit.
De ietwat weinig stijlvolle rijstijl was helaas wel een smet op het totaal plaatje

Hee die neemt volgens mij net samen met mij de de afslag IJburg vanaf de A10. Kenteken SXF. Mooie kleur inderdaad.

Er zat een dame achter het stuur. Hoeft niet perse de verklaring te zijn voor de genoemde rijstijl natuurlijk ;)
 
0,1% kans dat een (niet-mindervalide) lid van ons zeer geciviliseerde forum dàt zou doen, en anderzijds 0,1% kans dat een niet-forumlid dit draadje leest. Heb geen probleem met "shame and (al dan niet) name" maar vind dit dat draadje positief mag blijven :)

En ja, het begroeten van andere Tesla's op de weg: 2013 100%, 2016 75-80% (schat ik), maar dat blijft ook niet duren natuurlijk (ook al heeft rond 2020 vermoedelijk iedere Tesla-rijder echt steeds béide handen vrij om te zwaaien naar andere Tesla-rijders...).
 
  • Funny
Reactions: HWS and Firebird
Het hebben van een Tesla en invaliden zijn, sluit elkaar natuurlijk niet per se uit!
Is het niet zo dat je dan een invalidenparkeerkaart moet voeren?
Ik had deze zienswijze overigens zelf niet echt overwogen, aangezien ik geen kaart zag liggen (wel een dashcam overigens) en de auto bijna dagelijks daar binnen zie staan maar niet eerder op deze plek. Vaker verder van deze deur vandaan.
 
Is het niet zo dat je dan een invalidenparkeerkaart moet voeren?
Ik had deze zienswijze overigens zelf niet echt overwogen, aangezien ik geen kaart zag liggen (wel een dashcam overigens) en de auto bijna dagelijks daar binnen zie staan maar niet eerder op deze plek. Vaker verder van deze deur vandaan.

Ivo, niet als ze "mentaal gehandicapt" zijn, dat verklaart meestal waarom ze daar parkeren zonder kaart… .;)
 
En ja, het begroeten van andere Tesla's op de weg: 2013 100%, 2016 75-80% (schat ik), maar dat blijft ook niet duren natuurlijk (ook al heeft rond 2020 vermoedelijk iedere Tesla-rijder echt steeds béide handen vrij om te zwaaien naar andere Tesla-rijders...).

Ik wil wel zwaaien, maar als ik in de gaten heb dat ik een "collega" kan begroeten, is deze al uit het zicht omdat ik teveel afgeleid ben door ander bezigheden en de AP gewoon zijn werk veilig en netjes doet. :) Dus als men mij tegen komt en er wordt niet gegroet, bij deze alvast mijn verontschuldigingen. Is niets persoonlijks, maar meer praktisch.